Bransoletka z naturalnych kamieni - Agatów od Koral-art

wtorek, 12 lipca 2016

Cześć!
Nie wiem czy już kiedyś o tym pisałam, ale bardzo lubię bransoletki. Kiedyś miałam ich mnóstwo i nie rozstawałam się znimi. Jednak kiedy podjęłam pracę byłam zmuszona je ściągnąć. Tak od dwóch lat już praktycznie przestałam je zakładać, bo w pracy nie mogę, a po pracy zapominałam, żeby je zakładać i tak wszystko poszło w kąt. Teraz jest taki czas, że znów zaczęłam je nosić i chciałabym sobie kilka nowych kupić, żeby mieć na zmianę. Ostatnio w moje ręce wpadła nowa brnsoletka i to ją chciałam dzisiaj zaprezentować. Jest ona z koral-art.pl. Sama jej nie wybierałam, bo to była niespodzianka od firmy, ale trafili w moje gusta w stu procentach. Jest po prostu przeurocza, bardzo mi się podoba i będzie mi pasować do większości moich ciuchów. Jest ona wykonana z kamieni naturalnych - Agatów.  Ja mam też problem taki, że mam bardzo szczupłą rękę i nie wiele bransoletek mi pasuje ze względu na szerokość, ale ta jest idealna.


Chciałam Was przy okazji tego posta zaprosić na stronę koral-art.pl i na ich facebooka, gdzie znajdziecie bardzo dużo przeróżnej biżuterii z kamieni naturalnych i nie tylko. Wybór jest ogromny i myślę, że jeśli lubicie tego typu biżuterię to na pewno wpadnie Wam coś w oko. Bransoletki mają z różnych kamieni. Na zdjęciu niżej przedstawiłam Wam kilka, które najbardziej mi się spodobały. Każdy wykonany z innego kamienia. Dodatkowo na stronie możecie również sami stworzyć biżuterię na zamówienie.


Lubicie takie bransoletki? Wolicie z zawieszkami czy bez?

11 komentarzy

  1. piękna :) mój ulubiony kolor pudrowy róż ale turkus też widzę że jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest dużo różnych kolorów i z różnych kamieni :)

      Usuń
  2. Mnie najbardziej podoba się ta różowa z zawieszką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ALe są śliczne, oczywiście, ze lubię bransoletki z zawieszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te bransoletki :) Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta różowa bransoletka. bardzo lubię takie błyskotki z zawieszkami .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.