Bluzki z odkrytymi ramionami - hit tego sezonu, gdzie je znaleźć?

czwartek, 14 lipca 2016

Hej kochani!
Dzisiejsza pogoda za oknem nie motywuje do wyjścia z domu. Mam wrażenie jakby była już jesień, a przecież dopiero co lato się zaczęło. Ja mam urlop, ale dopiero w niedzielę jedziemy gdzieś dalej, żeby odpocząć. Mam nadzieję, że wtedy będziemy mieli kilka dni słońca, bo chciałabym się opalić. Na pewno będzie obszerna fotoleracja z wyjazdu na blogu jak i na instagramie.

W tym sezonie bardzo modne stały się bluzki z odkrytymi ramionami. W mojej szafie kiedyś miałam takie bluzki, ale jakoś za nimi nie przepadałam. Chociaż wydaje mi się, że nie robiły takiego szału jak teraz. Obecnie jestem nimi oczarowana i bardzo mi się podobają. Ostatnio robiłam wielkie porządki w szafie i pozbyłam się wielu ubrać. W miejsce starych przydałyby się jakieś nowe. Przeglądając internet w poszukiwaniu inspiracji znalazłam wiele ciekawych modeli. 


1) biało-czarne paski dostępna tutaj
2) czarna z wiązaniem z przodu dostępna tutaj
3) błękitna dostępna tutaj
4) bordowa dostępna tutaj
5) szaro-biała dostępna tutaj
6) biała dostępna tutaj

Każda bluzeczka jest podlinkowana, po kliknięciu przenieiecie się do poszczególnego modelu. Będę bardzo wdzięczna jeśli wejdziecie w linki, bardzo mi tym pomożecie :) Jeśli to zrobicie i dacie mi znać w komentarzu na pewno odwdzięczę się i skomentuję każdego bloga, a jesli mi się spodoba to nawet zaobserwuję. 

Która z bluzek podoba Wam się najbardziej?

72 komentarze

  1. Ja już jedną białą mam, kupiłam w Croppie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już jedną taką, która kupiłam w h&m jest świetna. http://glessfashion.blogspot.com/2016/07/stylizacje-na-lato-romwe-and-shein_14.html?m=1 Poklikasz w linki u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała jest prześliczna ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała jest świetna! A ja właśnie jutro wyjeżdżam. Życzę udanego urlopu!
    bezosobowi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz tym bardziej powinniśmy na nie zwrócić uwagę,bo wyprzedaże nadal trwają ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wszystko ci poklikałam :)
    Wesprzesz mnie również swoimi klikami w najnowszym poście ?
    Bardzo mi zależy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałam ci ponownie :)
      Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

      Usuń
  7. piekne te bluzki wybrałaś :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie także pogoda kiepska, mam nadzieję, że to się zmieni chociaż na weekend. Najbardziej podoba mi się nr.3!:) poklikalam w linki

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie bluzki :)

    Klikniesz w link na dole pod zdjęciami ? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/07/lovely-white-blouse.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi najbardziej podoba się ta bordowa. <3
    Poklikałam we wszystkie. <3 Poklikasz i Ty u mnie? :**
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dziękuję Ci za kliki u mnie :) poklikałam oczywiście również! + zostawię strony otwarte parę minut ;)

    i zaobserwowałam :) zapraszam ponownie <3 kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są:) Po klikałam przy okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, kliknęłam w parę linków:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, wszystkie piękne :) chętnie widziałabym którąś w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za kliki u mnie, poklikałam i u Ciebie :) Piekne są te rzeczy!!
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi najbardziej podoba się numer 6, ale sama jeszcze nie mam żadnej takiej bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam parę bluzek w tym stylu, najbardziej podoba mi się 5 i 6.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mi się numer 3 podoba! Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 6 mi najbardziej przypadła do gustu! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikalam we wszystko :-) ja jestem bardzo zadowolona jesli chodzi o jakość ubran z Romwe :-). Ta biała bluzka mi podoba sie najbardziej :-) powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie bluzeczki są fajne, nie mam jeszcze takiej, muszę pomyśleć :-) Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciężko byłoby mi się zdecydować na jedną;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikałam w linki :)
    Bardzo podobają mi się bluzki z odkrytymi ramionami, poluję na taką! :D
    Jeżeli chodzi o zestawienie, to najbardziej podoba mi się ta biała :)

    https://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikałam :) Co do bluzek to myślałam, która jest najładniejsza, ale szczerze mówiąc nie mogłam się zdecydowac wszystkie są cuudowne *.*
    http://makekam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Te topy akurat nie trudno znaleźć - teraz są chyba wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam te bluzki! Tego lata to one u mnie w szafie dominują!:)
    Poklikane! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Każda bluzka mi się podoba :)
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę sobie obowiązkowo sprawić taki top :)
    pozdrawiam :)

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wczoraj będąc na zakupach dorwałam śliczną hiszpankę w BERSHKA. Masz rację teraz tego typu bluzeczki,to hit sezonu ! :)

    Czaję się jeszcze na białą i błękitną z paseczkami. :)

    Poklikane :
    1. 13.99 $
    2. 12.99 $
    3. 14.99 $
    4. 15.99 $
    5. 10.99 $
    6. 13.99 $

    Miłej niedzieli kochana i powodzenia we współpracy. :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/07/balonowa-sesja.html

    OdpowiedzUsuń
  30. 5 skradła moje serce *.* Też lubię bluzki tego typu :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne są, i cudownie się prezentują na opalonym ciele ;) Poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne bluzki :) A w linki poklikałam, pozdrawiam :)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super są te bluzki! ;) Ta piąta jest cudowna. ;) Poklikałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam bluzki z odkrytymi ramionami :) linki uczciwie poklikane, mogę prosić o to samo? Bede bardzo wdzięczna :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś :D
    Śliczne :D
    Poklikałam :)
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. 3 i 6 podobają mi się najbardziej :) Ja jeszcze nie mam takiej bluzeczki :P

    OdpowiedzUsuń
  37. pierwsza podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne są te bluzki.
    Muszę w końcu sobie kupić jakąś w tym stylu.

    Pozdrawiam :)
    retromoderna.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Wcześniej też za nimi nie przepadałam, a teraz to dla mnie absolutny hit :D z tych które podałaś to 2, 4 i 6 są dla mnie cudowne! Muszę w podobne kroje zainwestować, pozdrawiam :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. a co mają zrobić osoby, które nie lubią odkrywać ramion? haha

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam hiszpanki <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. poklikałam!:) +obserwuje juz od dawna:)
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja jako osoba ze strasznie duzymi kompleksami nadal jakos nie przepadam za tymi bluzeczkami. W sensie lubie ja ogladac i podobaja mi sie na innych dziewczynach ale na mnie.. nie zdecydowanie nie. Chociaz moze kiedys zmienie zdanie kto wie! :D
    Linki poklikane mam szczera nadzieje ze ci pomoglam! :)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  44. 6 najlepsza :) kliknęłam zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Najbardziej podoba mi się numerek 4 :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  46. AAAAA wszystkie sa piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. 1 i 5 zdecydowanie najciekawsze!

    OdpowiedzUsuń
  48. Podobają mi się takie bluzki. :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakie piękne! Inne od standardowych krojów dostępnych obecnie w prawie każdym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne są, w szczególności 1, 3 i 6 zrobiły na mnie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne bluzeczki, pierwsza i piąta chętnie widziałabym w mojej szafie. Kliknięte
    Możesz poklikać też u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję :) Miło mi będzie jeśli wrócisz i zrobisz to samo <3

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Takie bluzki świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.