książka

sobota, 28 września 2013

Robię małą przerwę od postów z wczasów, żeby nie było za nudno. Jakoś przed wczoraj koło pierwszej w nocy wzięłam do ręki książkę i chciałam trochę poczytać, niestety mój telefon nie podświetlał za dużo, bo lampy nie mam, a nie chciałam zapalać światła o tej godzinie, więc moje czytanie nie wyszło. Już długi czas mam ta książkę, a nadal nie mam zbyt dużo czasu, żeby ją przeczytać do końca.


W końcu muszę się zmotywować, bo póki co nadal mam wakacje, ale szczerze to mogły by się już kończyć powoli i chciałabym zacząć coś nowego w życiu i iść dalej przed siebie do przodu. Powoli planować przyszłość. Dom, rodzina to dla mnie ważne wartości w życiu i chcę do tego dążyć, dlatego musi się coś ruszyć niedługo ;)

5 komentarzy

  1. ja nie przepadam za tą książką, ale wiem, że wielu osobom się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie czytałam, ale zamówiłam sobie Władcę Pierścieni. W końcu będę miała to dzieło na swojej półce (:

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie czytałam ale mam zamiar przeczytać, bo wiele moich znajomych chwali ją sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam i nie zamierzam ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.