okolica

piątek, 27 września 2013

Złote piaski to naprawdę bardzo ładne miejsce. Mogłabym tam jeszcze kiedyś pojechać, ale jestem też ciekawa innych miejsc, które mogą być jeszcze piękniejsze. Ogólnie to przez cały nasz pobyt mieliśmy słoneczko przy którym można się było opalać. Tylko w jeden dzień do południa było pochmurnie, a później znów słoneczko dawało. Bałam się, że o tej porze roku nie będzie pogody w Bułgarii, bo czytałam różne opinie, a zostałam mile zaskoczona. Jak wróciliśmy do Polski to nawet byśmy mogli się przemęczyć znów te ponad 30 godzin, żeby tylko siedzieć sobie w ciepełku na plaży lub przy basenie ;)


Szkoda, że nie przywieźliśmy trochę słońca do Polski, bo jeszcze by się przydało ;)

3 komentarze

  1. super zdjęcia, mam w planach pojechac do Bułgarii na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, cudnie! (: Aż mi się przypominają moje wakacje...

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. aż chce się znów lato i słoneczko:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.