niedzielnie

niedziela, 18 sierpnia 2013

Cały dzień wczorajszy i dzisiejszy spędziłam z Oskarem. W sumie nie wiem po co to pisze,
 bo ja praktycznie z nim spędzam każdy swój czas wolny, a jak nie wolny to wiadomo zajęty 
z nim. Dzisiaj Oskar robił przy aucie a ja w tym czasie cykałam zdjęcia na jego podwórku.
 Nie było tam nic ciekawego, ale coś wykombinowałam. Później pojechaliśmy z moją babcią
 na działkę, żeby podlać ogórki, pomidory i inne warzywa. Takie działkowe własne są 
najlepsze jak dla mnie. Miałam przy sobie aparat i też cyknęłam kilka fotek.


Między czasie jeszcze jakieś zakupy, jakiś film i tak minął cały dzień. Niedziela jak niedziela, 
nigdy nic ciekawszego niż w pozostałe dni tygodnia. Dzień odpoczynku.

2 komentarze

  1. Przed ostatnie zdjęcie ślicznie wyszło. A jak ja uwielbiam arbuzy, szkoda tylko, że zawsze kiey je jem to jestem cała mokra i brudna. :)
    A Tymczasem zapraszam Cię Olu do wyzwania na moim blogu - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.