zwykłe

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Bardzo lubię fotografować naturę, kwiatki i inne roślinki. Jak byłam w tej Jaworzynie to nie
było tam nic do fotografowania, ale znalazłam kilka zwykłych kwiatków przy drodze, więc
od razu się zatrzymałam, żeby zrobić zdjęcie. Nie wiem mam jakąś manię i mogłabym robić
zdjęcia wszystkiemu co mi wpadnie w rękę. Wiem, że nie robię nie wiadomo jakich zdjęć,
bo się uczę dopiero, ale i tak jestem dumna z niektórych zdjęć, które pewnie dla innych 
byłyby bezwartościowe. Dla mnie duże znaczenie mają nawet najzwyklejsze fotki. 


Oskar mnie właśnie odwiózł do domu i tak myślę co robić. Może jeszcze jakiś post 
potem, ale nie wiem czy mi się uda, więc nic nie obiecuję, pożyjemy zobaczymy ;)

11 komentarzy

  1. E tam, robisz lepsze foty niż większość blogerów (samojebki wszędzie) Śliczne zdjęcia ^^
    http://polloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, wcale nie bezwartościowe, jak Ty to nazwałaś. Wszystko ma pewną wartość, każdy ma pewną wartość :) Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie (uwielbiam fiolet we wszystkim co popadnie).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. B.ładne zdjęcia :)
    http://mysweetlife66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nagłówek ładny i te zdjęcia :33
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne fotki.
    http://misiayou97.blogspot.com/2013/06/chwila-nieuwagi.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię oglądać takie zdjęcia, bardzo ładne ;D.
    Ja wolę fotografować ludzi :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecie zdjęcie strasznie mi się podoba ♥ ma w sobie... to coś :) Ja też robię zdjęcia wszystkiemu co mi w oczy wpadnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo lubię fotografować naturę - kwitnące drzewa, las, kwiaty, zwierzęta. Fajne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.