muzeum przemysłu i kolejnictwa

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Jak pisałam w poprzednim poście wczoraj byłam z Oskarem w Jaworzynie Śląskiej.
Pojechaliśmy do Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa. Oglądaliśmy stare lokomotywy,
do niektórych można było normalnie wchodzić do środka. Jeździliśmy też drezyną,
ale coś kiepsko to działało, ja nie miałam tyle siły, żeby to rozpędzać, z resztą i tak
był tylko malutki kawałeczek, więc nie było sensu wkładać w to więcej swojej siły.


Tutaj na dole to była taka duża makieta, która chwilowo działała,
wydawała dźwięki i pociąg jechał i nagle się coś wyłączyło, nie 
mam pojęcia dlaczego, sam przewodnik nie wiedział. W sumie 
to sami się poruszaliśmy, ale żeby wejść właśnie do tego miejsca
trzeba było wejść z przewodnikiem ;)


Miło spędzony dzień i jedyny, kiedy nie padał deszcz, bo ostatnio cały czas 
jak jest weekend czy Oskar ma wolne to pada, a wczoraj akurat było dość
słonecznie, dzisiaj znowu nie ma pogody, ale to norma. Chyba w całej Polsce 
nie ma ostatnio pogody z tego co czytam na innych blogach, przecież czerwiec..

12 komentarzy

  1. Fajne zdjecia ♥ . Śliczny Blog ; 0 Sama robiłaś wygląd ? ; ) Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :)
    chyba sama kiedyś tam byłam ale nie pamiętam :P
    zaobserwowałam
    zapraszam do mnie na bloga :)
    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :) fajne miejsce ;D

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :D
    I te makiety jakie super! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne fotki, ciekawie to wszytko wygląda :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! Z chęcią sama bym pojechała do tego muzeum. Każda wycieczka w jakimkolwiek muzeum sprawia, że czuję się mądrzejsza i zdaję sobie sprawy ile jeszcze rzeczy jest których nie wiem.
    Ciekawe zdjęcia. Dzięki Tobie poczułabym się jakbym tam była. Mam nadzieję, że w przyszłości zwiedzę to miejsce.

    Pozdrawiam :)
    normka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. haha drezyną to i ja bym się chciała przejechać :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcie :3 a z tą pogodą to tragedia...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia, ja bardzo lubie pociągi ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawe i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.