malina+mięta

poniedziałek, 3 czerwca 2013

No i tak jak przewidywałam nie miałam dłuższej chwili czasu, żeby tutaj coś napisać.
Cały weekend jak zwykle spędziłam z Oskarem. No nie tylko, bo też się inne osoby
przewinęły. Dzisiaj Oskar przy aucie kombinował to siedzieliśmy w trójkę jeszcze z
Martinem. Piłam tymbarka malinowo miętowego i szczerze mówiąc to on smakuje 
jak kompot. Nie w moim guście trochę, ale tymbark to tymbark i każdy mogę pić
no pomijając tylko jabłko mięty, bo tego to nie cierpię smaku.


Byliśmy dzisiaj też w Jaworzynie śląskiej z Oskarem, a co tam robiliśmy to już
w następnym poście jutro. 

5 komentarzy

  1. Kurcze muszę spróbować ten smak :D Na lato na pewno będzie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. będę wpadać, masz bardzo fajny blog, zapraszam na nowy post i do obserwowania :)

    rudomii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy z niecierpliwością :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej za malinowym nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie piłam, ale lubię jabłko+mięta.
    http://wszystkoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.