31 maja 2013

Emma Roberts

Od zawsze moją ulubioną aktorką była Emma Roberts. Wiadomo jest do
tej pory. Oglądałam już chyba wszystkie filmy, w których grała. Moim naj
jest Wild Child. Co nie znaczy, że innych nie lubię. Każdy film, w którym 
zagrała mi się podoba. Oglądałam też kiedyś Nieidealną. To chyba od 
tamtej pory zaczęłam się nią interesować i szukałam filmów, w których
gra. Jest świetną aktorką jak dla mnie. Wiadomo każdy ma swoje tam
gusta i guściki i o tym się przecież nie dyskutuje. Każdy ma praw lubić
kogo mu się tam żywnie podoba.


Nie wiem co ma w sobie to zdjęcie takiego, ale mnie urzekło. Bardzo mi się
podoba. Jest piękne. Dlatego musiałam je tutaj wstawić i przy okazji nawiązać
do Emmy. A wy macie jakieś ulubione aktorki? Znacie Emmę Roberts?

53 komentarze:

  1. Kojarzę nazwisko, ale nie znam za bardzo....
    Za to uwielbiam Miley Cyrus i Vanessę Hudgens :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kojarzysz Julię Roberts to jej ciocia chyba ;)

      Usuń
  2. Jakoś nie mogę skojarzyć jej z żadnego filmu. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest, a ja bardzo lubie Rachel McAdams i Cameron Diaz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ją ale nie pamiętam czy ogladałam z nią filmy.
    Ja lubie Emme Watson i mnustwo innych aktorek które nie dośc że świetnie grają to wnosza coś do zycia. :D
    Śwetna notka
    zosky-above-the-ground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Emmę jako aktorkę. Ma świetny styl.

    Zapraszam na nowy post z relacją z Orange Warsaw Festival 2013:
    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię tą aktorkę, dobrze gra :)
    A zdjęcie wybrałaś urocze :3

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam ten film, a ona jest niesamowita :)

    obserwuj - laureennt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie kojarzę żadnego filmu z nią, ale uwielbiam jej buty w których przychodzi na gale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta aktorka ja nie mam ulubionej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kojarzę ją, jest bratanicą Julii Roberts, ale filmu z nią nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam Emme Roberts, jest piękna *_*
    Ja filmów raczej nie oglądam, tylko seriale ; )
    Nie mam jednej ulubionej aktorki.

    Obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam aktorów starszego pokolenia! Te doświadczenie, to co oni potrafią zrobić ze swoimi emocjami... ahh!

    OdpowiedzUsuń
  13. szczerze nie znam tej aktorki...

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś nie mogę jej sobie skojazyć..

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam ulubionych aktorów. Uwielbiam film Wild Child. ;p A z tym lakierem to nie wiem, dziwne.. a dajesz bazę pod niego? :D obserwuję. ;)
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie różnych rzeczy używałam i lakieru bezbarwnego, odżywek, utwardzacza i za każdym razem odpryskuje tak dziwnie ;(

      Usuń
  16. Nie znam Emmy.. xD A moim ulubionym aktorem jest Johnny Depp. *O*

    tt-days.blogspot.com
    obserwuję c:

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda tutaj jak Emma Watson.

    zapraszam do mnie:
    http://im-unbreakable-heart.blogspot.com/
    http://czarne-czarne-chmury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam filmów z nią ;p Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie kojarzę jej z twarzy, ale nazwisko znajome :D zapewne widziałam ją w jakimś filmie, ale po prostu mnie hmm nie urzekła :) odkąd pamiętam byłam oczarowana Angeliną Jolie. oczywiście są role, które położyła i nieszczególnie ciekawe filmy, w których zagrała, ale ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie kojarzę tej aktorki :)
    fajny blog
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam...
    obserwuje i jeśli ci się spodoba zrób to samo :)
    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Julię Roberts znam, ale ją niestety nie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Też ją lubię :D
    A zdjęcie serio śliczne *.*
    Nie mam ulubionej aktorki, ale mam aktorów - Benedict Cumberbatch i Johnny Depp <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj też oglądałam Nieidealną ; )
    Dziękuję za komentarz , kolejne zdjęcia z sesji na pewno pojawią się w wkrótce na moim blogu także serdecznie zapraszam .
    Ja na pewno będę tu do Ciebie zaglądać . ; D .

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja najbardziej lubie Emme Stone:3

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobna z oczu do Julii Roberts :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy film jaki z nią obejrzałam byłam Aquamaryna :P

    obserwujemy? ;p
    http://myy-liffe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja lubie Meryl Streep :) cudowna najlepsza, trzy oscary o czyms swiadcza :D

    Będę zaglądać częściej, bo masz interesujący blog, zapraszam do siebie, do obserwowania :)

    rudomii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. nie znam i nie kojarzę ^^
    ogólnie mało interesuję się aktorami

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję :>

    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. O ile dobrze kojarzę to Emma Roberts grała w "Wild child" czyli jednym z moich ulubionych filmów :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. kojarzę ją ale nie znam za dobrze ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. No pewnie kojarze:) Ale moja ulubionymi aktorami jest: Emmma Stone i Channing Tatum :D

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ona jest śliczna!!

    I lubię filmy, w których gra.:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Też kiedyś oglądałam nieidealną wielbiłam wręcz :D Bardzo ładnie masz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tam rzadko przywiązuję uwagę do aktorów/aktorek.Bardziej skupiam się na filmach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale oglądam na prawdę strasznie dużo filmów i trafiam na tych samych aktorów ;)

      Usuń
  37. chyba nie oglądałam żadnego filmu z nią, ale mogę szczerze przyznać, że jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. oglądałam ten film ale jakoś za nią nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny blog zapraszam do mnie. http://pietnastka15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. To zdjęcia ma w sobie to "coś" :D Ja lubię Keirę Knigtley :)'

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie kojarzę ani aktorki ani tych filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ulubionej aktorki nie posiadam, ale mam ulubionego aktora Matta Bomera, po prostu go kocham ♥ hihi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

Copyright © 2016 Olusky , Blogger