Kit Kat

czwartek, 13 czerwca 2013

Kit Kat to jeden z moim ulubionych batonów. Jak zobaczyłam coś takiego to się
pytam czemu Polska jest taka zacofana? Bo w Polsce nigdzie takich smaków 
nie znajdę niestety. A szkoda, bo na same patrzenie na te zdjęcie mam ochotę
iść do sklepu i przeszukać wszystkie pułki ze słodyczami i łudzić się, że może
jednak. Ale co ja gadam w sumie to nie Chiny czy Japonia. Ale i tak lubię to
gdzie mieszkam i cieszę się, że jestem Polką, a nie jakiegoś innego pochodzenia.


A wy lubicie Kit Katy? Jaki byście chcieli w Polsce?

12 komentarzy

  1. Kit Kat pomarańczowy ostatnio trafił, pewnie za sprawą ludzi, którzy do Anglii jeżdżą, bo tam tego cuda jest mnóstwo. :)
    Oczywiście, że chciałabym więcej smaków. Właściwie dużo słodyczy z Japonii czy z Korei ściągnęłabym do Polski. Czasami można znaleźć takie smakołyki na yatta.pl - spróbuj poszukać czegoś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem widziąłam na tej stronie, ale jakbym tak kilka wybrała to stówka nie moja i namawiam mamę jak będę w Anglii, żeby mi zamówiła jakieś słodkości z tofucute.com :D

      Usuń
  2. Ja też lubię Kit Kat'a :D Z azjatyckich miałam okazje zjeść Zieloną Herbatę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O mniam! KitKat <3 Dla mnie słodkości to jest po prostu raj, a jeszcze taki wybór smaków, osz..

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię zwykle czekoladowe :) ciekawe jak te inne smakują!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś nie przepadam za Kit Kat ale chętnie bym spróbowała nowych (innych) smaków :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja cie jaki wybór! zazdroszczę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam Kit kata szkoda że w polscę nie ma takiego wyboru :C

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.