mała przerwa

wtorek, 18 czerwca 2013

Kilka dni mnie nie było. Mam tylko zdjęcia z telefonu i to takie wyrywkowe między czasie
gdzieś przez cały tydzień poprzedni, bo z weekendu nie mam żadnych. W piątek byłam w 
Mrowinach albo w sobotę już nie pamiętam, w sumie na chwilę skoczyliśmy, ja nawet nic
nie brałam żadnego stroju ani nic. Martin z Oskarem sobie wskoczyli do wody z dwa razy
i to wszystko. Ale pozmieniało się tak troszeczkę, za wstęp się teraz płaci i za parking, a 
kiedyś tego nie było. Ale też i DJ gra, więc jest muzyka i to lepsze rozwiązanie niż na 
basenie w Strzegomiu gdzie zawsze gra radio, którego w ogóle nie słychać przez szum.


Gdybym pojechała do Anglii to wczoraj bym już była z powrotem, ale niedługo jadę,
wiec będzie dużo postów tak przewiduję. Byłam dzisiaj u dentysty. Jak ja się boję 
tam chodzić, ale co poradzić, jak trzeba? Muszę to wytrzymać i później podziwiać
zdrowe ząbki. Następna wizyta jak zwykle za ponad miesiąc. Przynajmniej ochłonę
do tego czasu, ale kilka dni przed znów będę się stresować, na szczęście na jakiś 
czas mam to za sobą. I żałuję, że kupiłam te lakiery, bo strasznie ciężko się zmywa.
Ten różowawy to jeszcze jako tako, ale ciężko poszło, a ten niebieski to nawet nie
próbuję, bo wiem jak będzie bo już miałam kiedyś podobny, muszę go jakoś sama
zdrapać, bo innej opcji nie ma. Oby wszystko było dobrze..

9 komentarzy

  1. Też niedlugo idę do dentysty, niestety. Fajny mix zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mieszkam w Uk, a do jakiego miasta jedziesz?
    Obserwuje;)
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog a mix ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Angli :)
    pozdrawiam i zapraszam :))

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mnie czeka wizyta jednak nie boję się tam chodzić od tej pory kiedy zmieniłam dentystę :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.