Jak zaplanować miesiąc w Bullet Journal? Nowy notes Leuchtturm1917

niedziela, 2 lipca 2017


Hej kochani!
Dzisiaj przychodze do Was z postem na temat mojego planowania miesiąca w Bullet Journal. Od lipca zaczęłam w nowym notesie - Leuchtturm1917. Ale zanim przejdziemy do planowania samego miesiąca chcę pokazać to co znajduje się na początku nowego notesu.
Na pierwszej stronie znajdują się dwa moje zdjęcia, które nie są z instaxa, ale ze strony projektogram.pl. Są w formie małym zdjęć, które wyglądają jak z polaroida. Żeby nie było za nudno pod spodem motyw kwiatów, które uwielbiam. Wycięłam je z bloku kreatywnego, który znalazłam jakich czas temu w biedronce. Pewnie nawet bym nie wiedziała, że takie cudo można znaleźć w tym sklepie, ale dzięki grupie na facebooku Bullet Journal Polska można dowiedzieć się wszystkiego. Swoją drogą bardzo Was zachęcam do zapisania się do grupy, bo atmosfera i dawka inspiracji jest na nawyższym poziomie!


Na następnych stronach mojego notesu znajduje się zdjęcie z Paryża, w postaci pocztówki, którą dostałam kiedyś jak bawiłam się w Postcrossing. Pisałąm kiedyś o tym na blogu, więc zachęcam do zajrzenia do tych postów: CO TO POSTCROSSING?, KARTKA Z JAPONII, HAPPY POSTCROSSING, POSTCROSSING, KARTKI. Swoją drogą, chęnie bym powróciła do tej zabawy, bo pamiętam jaką wielką frajdę sprawiało mi wysyłanie pocztówek oraz dostawanie ich z różnych zakątków świata.


Później rozpisałąm sobie kalendarz na cały rok wraz z miejscem na zapisanie najważniejszych wydarzeń, jakie miały miejsce w danym miesiącu. Na kolejnej stronie poje postanowienia, które wypisałąm również w poprzednich notesach, ale chciałam je mieć również teraz.



No i przechodzimy do tego w jaki sposób zaplanowałam sobie lipiec. Oczywiście na samym początku jest strona powitalna danego miesiąca. Nie jest jeszcze dokończona, bo planuję zakup nowych kredek, więc jest tak szaro i ponuro, ale niedługo to się zmieni.



Później wypisałam sobie cały miesiąc, który podzieliłam na dwie kategorie - prywatne i social media. Mam zamiar zapisywać tam jakieś wydarzenia, posty, zdjęcia na instagramie itp. Obok znajduje się lista rzeczy do zrobienia i do kupienia w danym miesiącu. Nie jest jeszcze pełna i będę dopisywać z czasem. W końcu lipiec ma aż 31 dni.



No i dwie ostatnie kwestie to habit tracker i mood tracker. Ten drugi muszę jeszcze uzupełnić, ale chciałam dodać już tego posta, więc zrobiłam zdjęcia i będę kończyć później. Po tych stronach będą już dniówki, które być może pokażę Wam przy okazji jakiegoś innego posta o tej tematyce.



Dajcie znać jak wygląda Wasze planowanie miesiąca :)

14 komentarzy

  1. Cudowne masz wyczucie, jeżeli o bullet journal chodzi. Minimalistycznie, ale pięknie! Napisy, kolory, wszystko!

    Sama uwielbiam ten system planowania, pomaga mi nie zapomnieć o tym, co powinnam zrobić danego dnia. .w.

    Mnie osobiście bardziej odpowiadają kalendarze w kwadracikach, do czego powróciłam po dwóch miesiącach. C: Wcześniej również robiłam w pionie. ^^

    http://popsuty-kran.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :) ja właśnie raz próbowałam w kwadratach, ale dla mnie za mało miejsca, bo lubię dużo pisać :)

      Usuń
  2. Do tej pory miałam ze trzy kalendarze i dwa notesy, w których zapisywałam wszystko. Muszę jednak stworzyć sobie taki bullet journal i mieć wszystkie zapiski w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie:) zaciekawilas mnie tym pisaniem pocztówek:) może to coś dla mnie; )
    Www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny jest <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy, ale to nigdy nie miałam notesu ani nic podobnego. Jakoś nie lubię planować. Żyje chwilą i tyle. Twój notes jest naprawdę fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie mnie kręci bullet journal ale ja już nie mam na to czasu :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny Bujo ja zaczęłam swój robić dzisiaj i na pewno nie skończe.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    https://gosiaandbook.blogspot.com/2017/07/wywiad-z-piorowieczne.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten Twój bullet journal. Widac, że masz talent i poczucie estetyki. :) Muszę sobie taki bullet journal sprawic, bo coraz bardziej mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez prowadzę i planuje podobnie jak ty :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.