kartka z Japonii

wtorek, 28 maja 2013

Jak wróciłam ze sklepu to sprawdziłam pocztę, a tam zastała mnie nowa
pocztówka z postcrossing od dziewczyny z daleka, bo aż z Japonii. Tak
miło dostać taką kartkę i ciesze się, że zaczęłam zabawę z postcrossing.
Polecam każdemu kto lubi wysyłać i dostawać kartki pocztowe, co jest
najlepsze, że możesz dostać nawet pocztówkę z miejsca, o którym nie
miałaś wcześniej nawet pojęcia. Bardzo fajna sprawa, jak dla mnie ;)


Chciałabym, żeby był już weekend. Trochę mi się nudzi w tym domu już. 
Nie ma pogody, ale może na weekend przynajmniej będzie słonecznie i
ciepło. Standardowo oglądam Zbuntowanego Anioła i jestem już na 224
odcinku, co oznacza, że już malutko do końca ;( Pewnie w wakacje i tak
jak nie będę miała co robić, gdy Oskar będzie w pracy to zacznę oglądać
od początku. Tak go lubię i nie poradzę nic ;)

21 komentarzy

  1. zbuntowany anioł,oglądałam go dawno dawno temu,ale uwielbiam do dziś :p pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś oglądałam ;)
    Świetna kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę serial. Śliczna kartka :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka z Japonii *_* też chcę !

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak zacząć tą "zabawę" w postcrossing? Bardzo bym chciała, tylko nie wiem jak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - wchodzisz na ta stronę http://www.postcrossing.com/
      - rejestrujesz się, musisz tam podać wszystkie swoje prawdziwe dane, adres itp.
      - losujesz osoby i wysyłasz do nich kartkę
      - w tym czasie ktoś Ciebie losuje i jak przyjdzie Ci pocztówka musisz ją zarejestrować na stronie
      strona jest po angielsku, ale wszystko pisze, więc jak znasz angielski to będziesz wiedziała, a jak nie to możesz sobie tłumaczyć poszczególne rzeczy chociażby na tłumaczu google, żeby mniej więcej wiedzieć o co chodzi ;) mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam ;)

      Usuń
    2. O tak, bardzo Ci dziękuję :)

      Usuń
    3. a proszę ;) jeszcze post będzie dokładniejszy na ten temat, może uda mi się jeszcze lepiej to wytłumaczyć ;)

      Usuń
  6. Japonia jest cudowna. Uwielbiam dostawać stamtąd kartki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna pocztówka. Mogłabyś w nastepnej notce opowiedzieć coś o postcorssing? Jak to działa i co trzeba zrobić.

    zosky-above-the-ground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie jeden dziewczynie w komentarzu pisałam, ale jak jest więcej chętnych to postaram się zrobić taki post, ale nie obiecuje, że już w następnej notce, ale na pewno zrobię ;)

      Usuń
  8. zastanawiam się nad zaczęciem zabawy z postcorssing, ale ciągle brak mi na to czasu :) a na pewno wiele radości daje kartka z drugiego końca świata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też się właśnie zastanawiam nad zapisaniem na tej stronie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Postcrossing to mega sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też tak mam, jak już mi coś się mega spodoba, to mogę to oglądać nawet 5 razy :P nie ważne, że znam teksty na pamięć. Supert dostawać pocztówki, aż z tak daleka, takie mało coś, a jak cieszy :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo łądna karteczka, miła niespodzianka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny minimalistyczny szablon :)
    a postcrossing fajna rzecz, ale wole sama przywozić pocztówki z krajów, miejsc, w których byłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      tak to pocztówki też zbieram ;)

      Usuń
  14. Fajna !
    Dzięki za odwiedziny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.