Przegląd strojów kąpielowych - jakie stroje kąpielowe są modne w tym sezonie?

niedziela, 9 lipca 2017


Hej kochani!
Jak możecie zobaczyć na blogu jest w końcu nowy wygląd, z którego jestem mega zadowolona. Potrzebowałam zmiany i myślę, że to dobry krok. W planach mam jeszcze przejść na własną domenę i myślę, że już niedługo to się zmieni. Powracam również z wpisami z kategorii fashion, których strasznie mi brakuje.


Tematem dzisiejszego postu są stroje kąpielowe. W lecie jest to ta część garderoby, na którą zwracamy szczególną uwagę. W poszukiwaniu czegoś nowego znalazłam kilka perełek na zaful.com. Wszystkie tak bardzo mi się podobają, że nie wiem na który się zdecydować. Stroje kąpielowe, które chcę Wam pokazać są w podobnym stylu, jednak się różnią i na swój sposób każdy jest wyjątkowy.


Pierwszy z nich przykuł moją uwagę ze względu na ananasy. Pomimo tego, że jest to owoc, który jako nieliczny mi nie smakuje to bardzo lubię jego wygląd i motyw na ubraniach. Strój jest dosyć klasyczny, jednak falbanka na dole górnej części bardzo dodaju mu uroku.



Druga propozycja od razu wpadła w mój gust. Jest to strój, który ma dosyć nietypowy krój. Najbardziej podoba mi się element koronki po bokach w dolnej części stroju. No i oczywiście słoneczniki, które uwielbiam.



Trzeci strój kąpielowy spodobał mi się ze względu na motyw kwiatów. Jestem osobą, która uwielbia je w każdej postaci, a ubrania to już w ogóle. Krój stroju jest podobny do pierwszego jak i do drugiego, a jednak się różni.


Te trzy najbardziej mi się spodobały, ale jest też dużo innych, które również mogłabym mieć w swojej szafie. Jeśli szukacie modnego stroju kąpielowego to znajdziecie ich całe mnóstwo w różych wzorach, kolorach i fasonach TUTAJ.

Dajcie znać w komentarzu, który strój ze strony podoba Wam się najbardziej oraz który z mojego zestawienia powinnam wybrać? :)

21 komentarzy

  1. Świetne propozycje strojów kąpielowych

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne propozycje :) uwielbiam różnego rodzaju sprintu- ja brałabym słoneczniki, chociaż ananasy też przykuwaja uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy strój w ananasy jest mega uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten w ananasy urzekl mnie najbardziej! Choc wszystkie maja swietne, letnie wzory😊 Ciekawe jak z krojami, czy dobrze leza? 😊
    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie chyba jakiś nowy sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej spodobał mi się ten w kwiaty i w ananasy, jednak ja nie przywiązuję tak dużej uwagi do stroju kąpielowego :P Nowy wygląd super, minimalistyczny :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie mi sie bardzo podobają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie te propozycje wyglądają świetnie!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten w ananaski najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! A ostatni strój wpadł mi bardzo w oko :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne sa te stroje <3 Jak na razie wybieram jednoczęściowe, ale może za rok bikini? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy wygląd bloga jest śliczny. A stroje kąpielowe są przepiękne. Wszystkie mi się podobają.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem jak wcześniej wyglądał blog, ale obecny wygląd bardzo mi się podoba :)
    Stroje są naprawdę ładne! Jestem ciekawa jak jest z jakością tych azjatyckich sklepów, jeśli chodzi o stroje kąpielowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy spodobał mi się najbardziej :)
    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu.
    Twój blog jest bardzo ciekawy, również obserwuję :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Stroje są obłędne, a najpiękniejszy jest ten w słoneczniki :)
    Pozdrawiam http://madeleinestyles.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne stroje :) http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. motyw ananasa również mi się bardzo podoba :) ten strój od razu wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nic nie kupowałam na zafulu :) zdecydowanie podoba mi się pierwszy i ostatni model stroju. Ananasy wyglądają bardzo wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne kostiumy kąpielowe!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne propozycje, patrząc na te stroje to bardzo mi się podobają te ostatnie. Motyw kwiatów wprost uwielbiam, więc na pewno bym się skusiła na nie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.