Kevin, już niedługo !

piątek, 8 listopada 2013

Nie wiem, czy kiedykolwiek pisałam już o tym na blogu, ale moim najukochańszym filmem, który mogę oglądać o każdej porze roku, nie tylko w święta jest Kevin sam w domu i Kevin sam w Nowym Jorku. W święta to jest standard. Ale kiedyś kilka lat temu wypożyczyłam sobie płytę i oglądałam to na dvd w wakacje. Haha ja już tak mam jak coś mi się podoba to mogę to oglądać i oglądać.

Przeglądając sobie Sheinside wpadłam na bluzę z Kevinem. Osobiście bym jej nie kupiła, bo wiem, że bym jej nie nosiła, bo to nie mój styl, ale strasznie mi się podoba. Pierwszy raz widzę taką ;)

23 komentarze

  1. jakie są zasady współpracy z sheinside? mozesz napisac piss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy od wyświetleń i obserwatorów, ja mam niewiele i mam inne warunki niż dziewczyny co mają tysiące obserwatorów i miliony wyświetleń, więc zależy ;)

      Usuń
    2. jakie ty masz warunki? :)

      Usuń
    3. napisz do nich, że byłabyś chętna współpracą i oni Ci wszystko powiedzą ;)

      Usuń
  2. wydaje mi się, czy na bluzie jest napisane 'rome alone' zamiast 'home alone' ? ;D
    obserwuję, jesli spodoba ci się mój blog możesz się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też się nad tym zastanawiałam i przez chwilę zwątpiłam czy to Kevin na niej, ale bez wątpienia to on jest na bluzie, może to tylko taki błąd albo specjalnie tego już nie wiem ;)

      Usuń
  3. Ja raczej bym w takiej nie chodziła mimo, że uwielbiam bluzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah, ja też mogłabym oglądały czas Kevina.^^
    Chyba stał się już moją tradycją świąteczną, bo nie wyobrażam sobie go nie obejrzeć w święta.^^

    zapraszam do odwiedzenia w wolnej chwili mojego bloga :)
    by-jenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta bluza :)
    mogłabyś zrobić posta o współpracy w sheinside ?
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tak samo moge oglądać to co roku i co roku śmieszy mnie to tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kevin to już tradycja w święta ! :):)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna <3 :D ale też bym nie nosiła

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  10. haha :D nie mogę się doczekać Kevina :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę się doczekać Świąt !
    Zapach choinki, pierników, grzybowej no i Kevin !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świąteczna tradycja ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Kevin to dla mnie film tylko na święta ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaha, też jestem fanką ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.