herbapol

wtorek, 12 listopada 2013

No i po długim weekendzie. Jak zwykle cały spędziłam z Oskarem, ale i międzyczasie i ze znajomymi wyszliśmy, albo przyszli do nas. Jejku jak dzisiaj jest zimno brr. Ciągle z Oskarem pijemy herbatę sagę czarną z jakimiś tam witaminami, bo jest taka pyszna. Ja ogólnie jestem maniakiem herbat, nawet w wakacje często je pije, a teraz przyszedł czas na picie jeszcze większej ilości, dlatego będąc w sklepie kupiłam jedną na spróbowanie.


Jeszcze jest gorąca i czekam aż chwilkę przestygnie i zobaczymy czy będzie godna polecenia, ale coś mi się wydaje, że tak.

8 komentarzy

  1. Herbatki i różne małe ciepłe rzeczy są idealne na jesień i zimę <3
    Ja na przykład dzisiaj sobie kupiłam "Słodką chwilkę" ;P

    http://doux1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. haha...
    ale ja kiedyś kiedyś miałąm 7 kotów i kanarka ;) plus psa jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj taka herbatka na pewno rozgrzeje w zimowe wieczory :)
    Muszę spróbować :)
    dodaję do obserwowanych - zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie polaczenia jeszcze nie pilam, ale pewnie pachnie bardzo ladnie ;)
    Fajny kubek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetny kubek ! , ja też pije często herbatę ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.