szybka przesyłka

piątek, 8 listopada 2013

Dzisiaj przyszły moje pędzelki z sunshade minerals, które zamawiałam kilka dni temu na allegro. Przesyłka przyszła mi w ciągu trzech dni z czego bardzo jestem zadowolona. Przyszło mi 7 pędzelków w takim etui jakimś, ale będę musiała sobie kupić na nie jakiś pojemnik. Myślałam, że będą trochę dłuższe, a przyszły i są króciutkie po 10 cm jakoś, ale mi to nie przeszkadza. Wszystkie się fajnie spisują, bo już z nich dzisiaj korzystałam tylko dwa pędzelki do nakładania cieni mi się nie podobają, bo są tak jakby twarde, a nie puchate, a takimi się źle mi nakłada i póki nie kupie czegoś nowego będę musiała się męczyć ze starym pędzelkiem, który jest w dwóch częściach.



Następnym razem jak będę zamawiać jakieś pędzle to myślę, że pojedynczo i z hakuro, bo jest kilka fajnych, które bym chciała, tylko na chwilę obecną póki nie pracuję to mnie na nie nie stać, żeby na raz kupić kilka. Nie chcę tak naciągać rodziców. Muszę znaleźć pracę, żeby mieć na swoje wydatki i potrzeby ;)

4 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.