jest już w Polsce

środa, 13 listopada 2013

Buszuję po necie i odkryłam dzisiaj coś, co mnie bardzo ucieszyło. Mianowicie to, że Baby Lips z Maybeline weszły w końcu na polski rynek do drogerii. Osobiście jeszcze ich nie widziałam, ale czytałam co nieco i są już dostępne. Bardzo się cieszę, bo słyszałam już o nich dawno, ale wtedy jeszcze daleko było do tego, żeby były u nas, ale są i muszę je mieć, bo balsamy do ust to najlepsze co może być, do tego te niektóre z nich są barwiące. Każdy z nich ma inny zapach co też pewnie bardzo kusi do kupna wszystkich. Kiedyś je uzbieram ;)


Większość dnia siedzę w domu i się nudzę. Możecie zadawać pytania, odpowiadam na wszystkie ( no pomijając bardzo prywatne sprawy ) więc jak chcecie zadać mi jakieś pytanie odnoście mojej osoby lub bloga, lub chcecie pogadać to zapraszam ;)

6 komentarzy

  1. Zapraszamy na nowo otwarty blog z ocenami blogowymi!

    Pozdrawiamy,
    www.BurdelBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ich jeszcze nie spotkałam, albo pominęłam, bo widzę je pierwszy raz :)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. haha to w tej reklamie gra Musiał ? hhaah xd a po babylips muszę skoczyć do sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zagranicznych blogach i vlogach nasłuchałam się bardzo dobrych rzeczy o tych pomadkach :) Bardzo się cieszę, że w końcu są w Polsce. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahaha widzialam ostatnio na demotywatorach reklame tych pomadek z Maćkiem (?) Musiałem zatytuowanym "MUSIAŁ to zagrać" pomadak osobiście nie znam niestety :(
    fajnie piszesz :) wszystko jest takie spójne i dobrze się to czyta :) obserwuję i zapraszam do siebie <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że komuś się podoba ;) a na demotach nie widziałam ;d

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.