Odżywka do włosów suchych i zniszczonych ONLYBIO

niedziela, 21 października 2018


Hej Kochani,

wiem, że jakiś czas mnie tutaj nie było. Ostatnio ciężko mi się zebrać do pisania. Wydaje mi się, że zdecydowana większość ludzi woli teraz oglądać filmy na YouTube. Sama z resztą tak mam, bo kiedyś czytałam blogi praktycznie cały czas, a teraz jednak wybieram częściej wersję słuchaną. Jednak blogi nadal czytam i bardzo lubię też pisać swojego i póki co nie zamierzam z tego rezygnować.


Dzisiaj chcę Wam pokazać odżywkę do włosów, którą testuję już jakiś czas. Jest to odżywka z firmy ONLYBIO i już sama nazwa wskazuje na to, że jest to produkt naturalny. Skład ma rewelacyjny, a działanie?


Odżywka jest przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych. Ma za zadanie odbudować nasze włosy. Jest to produkt wegański, testowany dermatologicznie. Odżywka w konsystencji jest gęsta i bardzo treściwa. Niewielka ilość wystarczy, żeby pokryć włosy. Przez co jest bardzo wydajna. Opakowanie z pompką czyli rozwiązanie, które sprawdza się w każdej sytuacji. To zdecydowanie moja ulubiona opcja dozownika. Włosy po użyciu tej odżywki są bardzo miłe w dotyku, gładkie i lśniące. Nie ma żadnego problemu z rozczesywaniem. Jedyny minus to zapach, który niekoniecznie wpisał się w moje gusta.


Używałyście może tej odżywki? Jeśli nie to polecam spróbować :)

1 komentarz

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.