KOKTAJLE MŁODOŚCI

niedziela, 5 sierpnia 2018


Hej kochani,

jakiś czas temu pokazywałam Wam pięknie pachnące kosmetyki do ciała TUTAJ, a dzisiaj przyszła kolej na kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Mam Wam do przedstawienia dwa koktajle młodości, czyli po prostu serum.



EFEKT EKSPRESOWEGO NAWILŻENIA
Przeznaczony dla cery suchej, podrażnionej. Niepowtarzalna kompozycja składników o działaniu silnie nawilżającym - kwas hialuronowy, Hydranov, Moisturizing Factor i pantenol, która chroni skórę przed odwodnieniem, wyjątkowo szybko i głęboko nawilża (już po 4 godzinach od aplikacji), aktywuje syntezę epidermalnego kwasu hialuronowego. Zastosowany Beta Glucan z owsa łagodzi podrażnienia, redukuje rumień, zmniejsza podatność skóry na niekorzystne działanie czynników zewnętrznych. Poprawia elastyczność skóry, wygładza i zmniejsza uczucie ściągnięcia skóry.


INTENSYWNA ODBUDOWA KOMÓRKOWA
Przeznaczony dla cery dojrzałej, suchej, z widocznymi zmarszczkami. Koktajl Time Reverse to niezwykle efektywne połączenie surowców o silnym, kompleksowym działaniu odmładzającym. Resveratol pochodzący z czerwonych winogron - jeden z najsilniejszych, naturalny antyutleniacz oraz głęboko nawilżający niskocząsteczkowy kolagen skutecznie przeciwdziałają starzeniu się skóry. Ten unikalny kompleks działa przeciwzapalnie, przedłuża żywotność komórek, chroni kolagen i elastynę, wymiata wolne rodniki. W widoczny sposób spłyca i wygładza zmarszczki, rozjaśnia i zmniejsza przebarwienia. Kompleks witamin A,E i F poprawia nawilżenie, elastyczność i jędrność skóry.


Sporo czasu testowałam te produkty. Przyszły do mnie w tym samym czasie, więc najpierw używałam jednego, a potem drugiego. Pierwszym było serum nawilżające, które używałam na noc. Bardzo dobrze się sprawdzało, jako baza pod krem. Skóra jest po nim bardzo gładka i nawilżona. Nie czuć żadnego ściągnięcia i rzeczywiście jest bardzo nawilżający. Dla mojej suchej skóry sprawdza się super. Jeśli chodzi o serum odbudowujące to  również bardzo dobrze się u mnie sprawdziło. Również świetnie nawilża skórę. Producent obiecuje tutaj, że rozjaśnia skórę i przy mojej skórze suchej, ale i zaczerwienionej po dłuższym używaniu zauważyłam, że tego rumienia mam mniej i jestem przekonana, że to od tego produktu. Bardzo Wam polecam oba produkty, bo są świetne, a do tego mają bardzo fajne ceny. Polecam sprawdzić również inne produkty z Ava Laboratorium.

9 komentarzy

  1. Świetne kosmetyki.

    Obserwuję
    http://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/2018/08/mistero-milano-lakiery-hybrydowe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy z nas by chciał coś takiego : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie wyprobowalabym ten do suchej skory, brzmi zachecajaco! 🙂 Gdzie mozna je kupic? Bo nie kojarze tej firmy...

    Zapraszam rowniez do siebie!
    https://youtu.be/Jfg623EXGdY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana wszystko jest podlinkowane :) na stornie ava-laboratorium.pl

      Usuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o tych kosmetykach ;) myślę, że jeśli będą dobre opinie to się pokuszę chociaż na jeden. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się super sprawdzają, więc polecam :)

      Usuń
  5. U mnie AVA śrendi sie sprawdziła, ponadot niedługo będzie wpis od serum od nich. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mnie bardzo fajnie działają no i mnie nie zapchały o czym zapomniałam wspomnieć :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.