Naturalne szwajcarskie kosmetyki do włosów Swiss

czwartek, 29 marca 2018


Hej kochani!
Jak możecie się domyślać po tytule posta dzisiaj będzie o kosmetykach do pielęgnacji włosów. Wiecie, że lubię testować różne produkty na włosy, więc bardzo chętnie przetestowałam szwajcarskie kosmetyki marki Swiss. Przedstawię Wam dwa różne zostawy przeznaczone do włosów farbowanych (co oczywiście nie znaczy, że nie mogą ich używać osoby, które mają naturalne włosy). Ja mam zrobione ombre, więc w połowie moje włosy są zafarbowane. Do każdego z tych produktów macie link, żebyście mogli przeczytać cały opis producenta.



Pierwszy zestaw kosmetyków składa się z szamponu i odżywki bez spłukiwania w sprayu. Oba te produkty świetnie się sprawdziły na moim włosach. Jeśli chodzi o szampon jest to perłowa konsystencja, która nie każdemu może przypaść do gustu i ja osobiście również za taką nie przepadam, jednak w tym przypadku super się sprawdził. Dobrze oczysza włosy i ich nie pląta. Nie podrażnia skóry głowy. Jeśli chodzi o odżywkę w sprayu to jest to rodzaj odżywek, które bardzo lubię i zawsze używam ich przed rozczesaniem włosów. W tym celu spisała się super. Bardzo łatwo roczesuje się poniej włosy. Jest delikatna i nie sprawia uczucia posklejanych włosów. Oba produkty bardzo ładnie pachną tak typowo fryzjersko i są wydajne.




Drugi zestaw kosmetyków to szampon i odżywka. Niestety z szamponem się nie polubiłam. Jeśli chodzi o oczyszczenie włosów to sprawdza się super, jednak niestety strasznie plątał moje długie włosy i za każdym razem nawet po użyciu odżywki miałąm problem z ich rozczesaniem. Jeśli chodzi o odżywkę to w duecie z szamponem nie działała, ale z innymi produktami już tak. Jest to świetna odżywka, poktórej włosy są miękkie i takie sypkie. Tak jak w przypadku pierwszego zestawu te produkty również pachną podobnie jak produkty u fryzjera.

8 komentarzy

  1. Przydał by mi się taki zestaw. Niestety moje włosy są bardzo zniszczone i często mam z nimi problem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to przede wszystkim je podetnij, a na pewno trochę odżyją, potem wprowadź pielęgnację i bądź systematyczna, a na pewno będzie lepiej :)

      Usuń
  2. Z wielką ochotą poznałabym ten pierwszy zestaw , a szczególnie tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ostatnio całą linię tych kosmetyków w Rossmannie :)

      Usuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o produktach tej marki, ale z chęcią przetestuję przy najbliższej możliwej okazji :)
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam zajrzeć do Rossmanna, bo tam je ostatnio widziałam :)

      Usuń
  4. Nie słyszałem o tych produktach ale ciekaw jestem jakby się sprawdziły na moich włosach

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat tych produktów nie znam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.