Co warto kupić na promocji w Rossmannie -49% / -55% - jak w tym roku działa promocja w Rossmannie?

wtorek, 3 kwietnia 2018


Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę z postem, jakiego jeszcze u mnie na blogu nie było. Mianowicie mam tu na myśli post z kosmetykami, które polecam kupić na promocji w Rossmannie -49% / -55%. Pokażę Wam moich ulubieńców z tej właśnie drogerii. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że niektóre z produktów (nie tylko te, które Wam pokażę) ale też inne można kupic w internecie taniej w regularnej cenie niż na promocji w Rossmannie. Jednak są też osoby, które nie lubię robić zakupów online i na pewno wybiorą się na zakupy stacjonarne w trakcie trwania promocji.



Podkład Rimmel Match Perfection
Jeden z moich ulubionych podkładów do suchej skóry. Świetnie nawilża skórę, ma średnie krycie, nie podkreśla suchych skórek, u mnie nie ciemnieje, trzyma się długo, jest lekki.

Podkład Rimmel Lasting Finish Breathable
Drugi ulubieniec jeśli chodzi o drogeryjne podkłady. Bardzo ładnie wygląda na twarzy. Praktycznie jest niewidoczny, łandnie wyrównuje koloryt, nie wysusza, nie podkreśla suchych skórek i mimo, że najjaśniejszy kolor ma mocno różowe tony to nie wybija się to na twarzy i ładnie wygląda.

Korektor Maybelline Affinitone
Również mój ulubiony drogeryjny korektor. Jest lekko, nawilżający, a przy tym ma całkiem niezłe krycie. Nie ciemnieje i świetnie się stapia z każdym podkłądem, jaki miałam.

Baza AA matująca + zmiejszanie porów
Ładnie wygładza skórę, a podkład na nim dobrze wygląda. Nie wysusza skóry, a moja skóra jest sucha i wrażliwa.


Puder Lovely HD Loose Powder
Bardzo dobry puder, kupiłam w polecenia Maxineczki. Używam głównie pod oczy i trochę na czoło. Nie jest tępny i taki suchy jak ryżowe pudry. Dla mnie rewelacja i ładnie wygląda na zdjeciach.

Bronzer Wibo Beach Cruiser
Moje najnowsze odkrycie, o którym będzie niedługo osobny post. Piękny odcień taki satynowy, chłodny, ale nie brudny, świetnie się trzyma i ma bardzo ładny zapach.

Pomada do brwi Wibo
Jesli ktoś szuka dobrego produktu do brwi z drogerii to może się nim zainteresować. Nie jest to mój ogromny ulubieniec, bo pod względem kolorystycznym jest słabo, ale jeśli chodzi o sam produkt to całkiem dobry, ale trzeba go utrwalić, bo raz się podrapałam, a potem miałam ubytek w tym miejscu.


Turz do rzęs Max Factor 2000 calorie
Jedyny tusz z normalszą sczoteczką, który się u mnie sprawdza i to bardzo dobrze. Świetnie wydłuża, podkręca i rozdziela rzęsy.

Tusz do rzęs Eveline Volume Celebrities
To jest chyba mój ulubiony tusz ze wszystkich pod względem jakości, ceny, dostępności. Jest świetny, bardzo ładnie rzęsy wyglądają, nie odbija się na powiece, nie kruszy w ciągu dnia.

Tusz do rzęs Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic
To taki klasyk Rossmanna, o którym każdy słyszał, a jeśli jeszcze nie to polecam spróbować. Również świetnie wygląda na rzęsach, nic się nie kruszy, nie odbija. Tylko zwróćcie uwagę na to, że to jest Miss Sporty, bo identyczny z Lovely sprawdza się o wiele gorzej, a wręcz przeciwnie bardzo się z nim nie polubiłam.

Multifunkcyjne serum do rzęs Eveline 5w1
Nie mam pojęcia czy działa jakoś bardzo na jakość rzęs, ale ja go urzywam jako baza pod tusz. W tym celu sprawdza się super. Rzęsy są o wiele dłuższe, gęstrze i ładnie wyglądają i przedłuża również trwałość tuszu.


Pomadka w płynie Maybelline Vivid Matte
Nie jest to typowo zastygająca pomadka w płynie i dla mnie to na plus, bo nie lubię takich. Jest taka bardziej kremowa jak mus w konsystencji, ale całkiem nieźle się trzyma, nie wysusza ust, nie podkreśla suchych skórek i bez problemu można ją poprawić w ciągu dnia.

Konturówka do ust Wibo Lip Define Pencil
Używam konturówek głównie jako po prostu pomadk na całe usta. Wibo świetnie się trzyma, bez problemu można ją poprawić, ładnie się zjada no i cena na promocji to mnież niż 5zł.

Konturówka do ust Miss Sporty Mini-Me lip liner
Również świetna konturówka za niskie pieniądze. W przeciwieństwie do poprzedniej jest wykręcana. 


Pomadka ochronna do ust Bebe Young Care
Pomadka mojego dzieciństwa, lubię czasem do niej powrócić. Świetnie nawilża, odżywia i wygładza usta w krótkich czasie.

Balsam do ust Neutrogena Intense repair
Najlepszy balsam do ust jakikolwiek miałam. Do naprawdę suchych i spierzchniętych ust jest świetny. Daje ulgę zaraz po nałożeniu i w bardzo krótkich czasie regeneruje usta. Świetnie nawilża i pięknie pachnie.

Balsam do ust Eos
Nawilżenie ust tego produktu jest takie średnie, nie jest złe, ale nie jest też rewelacyjne. Przy naprawdę suchych ustach sobie nie poradzi. Jednak ja go bardzo lubię używać jako baza pod pomadkę. Do tego celu świetnie się sprawdza, bo nawilża lekko usta przez swoją gęstą konsystencję, która się nie świeci i przez to pomadki ładnie się utrzymują na ustach.

Odżywka do paznokci Sally Hansen Maximum Shield
Najlepsza odżywka do paznokci, jakiej używałam. Już po pierwszym nałożeniu paznokcie odżywają. Stają się twardsze, zapobiega również rozdwajaniu i wygładza płykę paznokcia.

To już wsyzstko w tym poście. krótko zwięźle i na temat, bo takich postów jest mnóstwo, jednak pamiętajcie, że u każdego każdy kosmetyk sprawdzi się inaczej, jedni pokochają, a drudzy znienawidzą. Trzeba przwtestować na sobie, bo inaczej nie dowiesz się czy dany produkt jest dla Ciebie dobry czy nie :)

 Dajcie znać czy znacie produkty, które Wam poleciłam i też piszcie co Wy polecacie przetestować i przede wszystkich co planujecie kupić :)

Dużo osób nie może się połapać jak ta promocja w tym roku działa. Sprawdzajcie e-mail, jeśli macie na gmailu może wiadomość znajdować się w spamie lub w ofertach i tak wszystkiego się dowiecie. Ja dostałam taka informację. To samo również mam w aplikacji, więc tam też w opcji 'dla mnie' znajdziecie informacje :)

3 komentarze

  1. Na pewno zakupię bazę , to mój cel na nadchodzące promocje :)
    Przydatny post , pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam jeszcze zaopatrzyć się w bronzer z lovely z serii tej czekoladowej "dark milk" pozdrawiam i zapraszam do mnie stelladj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na pewno kupię sobie nowy tusz do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.