Moje dwie ulubione pomadki na codzień z L'oreal i Bell oraz baza z Golden Rose

wtorek, 7 listopada 2017


Hej kochani!
Tak spontanicznie wpadłam na pomysł, żeby napisać tego posta. Pomyślałam, że będę dodawać takie krótkie recenzje/opinie o kosmetykach, które lubię i które się u mnie sprawdzają. Sama bardzo lubię takie posty czytać u innych, więc pomyślałam, że przecież sama mogę takie pisać. Wtedy postów będzie więcej. Myślałam też czy nie wrócić z postami typowo lifestylowymi, ale chyba jednak takie zostawię na instagramie, a może co miesiąc powiedzmy wstawiać taki mix zdjęć z insta. Dajcie znać co myślicie w tej sprawie! A może chcecie też tutaj posty lifestylowe, żeby je wplątać?


Ale przejdźmy do tematu dzisiejszego posta. Chciałam Wam pokazać moje dwa ulubione produkty do ust o różnych wykończeniach, które najchętniej ostatnio używam. Do tego wspomnę o bazie pod pomadki z Golden Rose.


Pierwsza to pomadka od L'oreal Color riche w odcieniu 302 Bois De Rose. Kupiłam ją na ostatniej promocji w Rossmannie. Uwielbiam maty, ale chciałam mieć też coś o innym wykończeniu, dlatego postawiłam na klasykę tej marki. Szminka jest nawilżająca, daje satynowy wygląd na ustach. Ma bardzo przyjemną konsystencję. Całkim długo się utrzymuje na ustach, biorąc pod uwagę, że nie jest to produkt zastygający. Jeśli nie jem zbyt dużo podczas jej noszenia to utrzymuje się kilka godzin. Ale jest to taka konsystencja, którą możemy aplikować w każdej chwili i nie musimy się martwić, że będzie wyglądać źle.




Druga pomadka, o której muszę wspomnieć to matowa już pomadka od Bell Perfect Lipstick Long Lasting w numerku 01. Kupiłam ją już kilka miesięcy temu w biedronce i szczerze Wam powiem, że nie widziałam jej ostatnio. Nie mam pewności czy jeszcze można ją dostać czy to była jakaś limitowana edycja. Niemniej jednak Bell bardzo często wypuszcza podobne produkty, więc bardzo możliwe, że znów się pojawi. Jest świetna. Bardzo trwała, matowa i ma idealny dla mnie kolor nude. I jak sobie pomyślę, że dałam za nią chyba niecałe 10 zł. Bardzo Wam polecam zajrzeć czasem do szafy Bell, bo można zlaeźć niezłe perełki.



No i chciałam Wam wspomnieć o produkcie, który według mnie jest całkiem ciekawy i można się nim zainteresować. Mianowicie jest to  baza pod pomadkę z firmy Golden Rose. Ja ją dostałam na Meet Beuty podczas wykładów z Karoliną Zientek wraz z innymi produktami. Od razu zwróciła moją uwagę i zaczęłam jej używać. Powiem Wam, że nie zauważyłam jednak przedłużenia trwałości szminek, ale u mnei wszystkie szminki trzymają się dosyć długo, więc ciężko mi to określić. Ale do rzeczy. Ta baza to jest coś w tylu pomadki ochronnej do ust, ale w konsystencji jest zupełnie inna. Jest nawilżająca, ale daje raczej matowy efekt na ustach, nie świeci się i ma bardzo ładny zapach. Nawet jeśli mam bardzo spierzchnięte usta to ten produkt sprawia, że stają się one gładkie i  ukrywa suche skórki oraz je minimalizuje.



Dajcie znać czy używałyście może któregoś z tych produktów i jakie macie odczuciawobec nich :)

11 komentarzy

  1. Ta z loreal jest przepiękna! Mam szlaban na pomadki bo mam ich za dużo, a Ty mnie tak skusiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Chyba wypróbuje tej bazy z Golde Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawiła mnie szminka z Loreal i baza z GR :D Szminka ma obłędny kolor, więc muszę na nią zerknąć w Rossmannie, a taka baza to super rozwiązanie pod bardziej wymagające szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie lubię takie kosmetyczne posty. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadki mają takie "moje" odcienie:) bazę GR znam, ale ostatnio poznałam lepszą z Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te pomadki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka z Bell ma piękny kolor, ale niestety nie dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka z Loreal'a nie pod pasowała by mi poprzez te drobinki o.o

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama również używam tej samej pomadki i jest bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pomadka z Bell bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.