PROMOCJA -49% -55% W ROSSMANNIE, CO KUPIŁAM ?

poniedziałek, 16 października 2017


Hej kochani!
Jak pewnie już wiecie w Rossmanie trwają sezonowe promocje na kolorówkę. Tak samo jak na wiosnę to było nie ma już podziału na tygodnie, a jest wszystko za jednym razem. Dodatkowo jeśli mamy zainstalowaną aplikację w telefonie i kupimy minimum trzy różne kosmetyki np. podkład, tusz do rzęs i pomadka mamy wtedy -55%, a nie tak jak to zawsze było -49. Jak dla mnie super opcja. Co prawda coraz rzadziej kupuję kosmetyki kolorowe w Rossmanie, ale jeśli jest promocja to zawsze zajdę. Kupiłam w sumie 11 produktów z czego jednego nie ma na zdjęciu, a jest to konturówka do ust z Wibo Nude Lips nr 4.



1. Szminka L'oreal Color Riche Matte 640 Erotique
2. Szminka L'oreal Color Riche 302 Bois De Rose
3. Peeling cukrowy do ust Evree poziomka
4. Matowa pomadka do ust z formułą długotrwałą Wibo 2 Desert Sand
5.Szminka Maybelline Matte 930 Nude Embrace
6. Szminka Rimmel Matte 700 Trendsetter
7. Matująco-utrwalający puder ryżowy Wibo
8. Maskara do rzęs L'oreal Paris Xtreme Black False Lash Superstar Xfiber
9. Korektor L'oreal True Match 2.N Vanilla
10. Zestaw do brwi L'oreal Brow Artist Genius Kit Medium To Dark


Jeśli chodzi o kosmetyki, które planowałam kupić to są praktycznie wszystkie L'oreal oraz szminka z Maybelline i Rimmel. Peeling cukrowy z Evree chciałam przetestować już dawno, ale nigdy nie mogłam na niego trafić. Te zakupy robiłam na dwie tury i w sumie dopiero za drugim razem go wzięłam i ku mojemu zdziwniu były pełen komlet. Produkty, których nie planowałam kupić to puder i pomadka w płynie z Wibo. Słyszałąm o nich, ale nie było ich na mojej liście, jednak przrglądając szafy ukazał się moim oczom jeden jedyny puder z Wibo i przykuł moją uwagę ze względu na śliczne opakowanie. Nie będę ściemiać, ale dlatego go wzięłam i wtedy zobaczyłam na górze, że są też pomadki w płynie z nowej kolekcji i jedyny kolor, który nie był wyprzedany to ten, który widzicie na zdjęciu. Żadnego innego nie było, więc wzięłam na spróbowanie.

A Wy co kupiłyście na promocji w Rossmanie?

Jeśli macie do mnie jakieś pytania to zapraszam na mojego aska - KLIKNIJ TUTAJ

12 komentarzy

  1. Nic nie kupiłam, ja robię zakupy tylko wtedy kiedy czegoś potrzebuję. Nie robię zakupów na zapas bo mi się to nie opłaca, na co dzień wybieram naturalność jedynie pomadka jak idę na spacer aa makijaż jedynie na sesje zdj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile wspaniałości ;) Ja też kilka rzeczy kupiłam, ale chyba jeszcze raz się wybiorę, bo nie wszystko udało mi się zdobyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten podwójny tusz L'oreal jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Sporo tego wyszło. Żałuję, że nie znałam tego peelingu Everee wcześniej, bo też bym zakupiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo nakupiła, ja ograniczyłam się do tego co potrzebowałam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niczego nie potrzebowałam, więc nic nie kupiłam. Tymbardziej, że oprócz kredki i tuszu to niczego nie uzywam :)
    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę,że sporo tego ;) ja teraz promocję odpuściłam, bo mam zapas :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na twoje łupy, żałuję że nie zakupiłam tego peelingu od Evree. bo szczerze powiedziawszy nie słyszałam o nim wcześniej, a przydałby mi się :) Co do pudru z Wibo to ja bardzo chciałam Bananowy, ale od razu się wyprzedał :(
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing products! Will have to try these out, thanks for the share!
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tę samą pomadkę z Maybelline ;p Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. brazilian hair bundles for sale Hair for sale on this website is listed by individuals selling their hair in an ethical manner.

    https://www.vbena.com/collections/brazilian-lace-closure

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.