12 marca 2017

L'biotica BIOVAX Cavior Odżywczy oleo-krem do włosów


Jak możecie zauważyć na blogu pojawia się sporo postów z kosmetykami do pielęgnacji włosów. Bardzo lubię testowć nowe produkty, bo mam długie włosy i muszę o nie dbać jak najlepiej. Dzisiaj opowiem Wam o moim nowym odkryciu. Ciekawi jak się sprawdził?


Odżywczy oleo-krem do włosów 
Połączenie delikatnego kremu z luksusowaymi olejami, które pielęgnuje, odżywia i upiększa włosy. Starannie dobrana kompozycja nawilża włosy, wygładza je ujażmia, nadając im perfekcyjne wykończenie, piękny połysk i subtelny zapach. Lekka konsystencja nie obciąża włosów. Kosmetyk kryje w sobie unikalne właściwości kawioru i cenionych indyjskich olejów Moringa i Tamanu.

Tego produkt może być stosowany na dwa sposoby. Zależnie od rodzaju włosów, ich potrzeb i wymagań. Na umyte wilgotne włosy lub na suche. Ja używam go różnie i w obu przypadkach mi się sprawdza. Nie przetłuszcza włosów, chociaż ja staram się nie nakładać tego tupu produktów u nasady, a tak od połowy włosów. Ma przepiękny zapach, po prostu używanie go to czysta przyjemność. Ma konsysyencję takie lekkiego kremu. Szybko i sprawnie rozprowadza się na włosach. Są one później miękkie w dotyku. Ten kosmetyk zalicza się do moich ulubieńców i na pewno będę do niego wracać.

Używałyście? Jak się sprawdził na waszych włosach, bo ja jestem mega zadowolona!

4 komentarze:

  1. Nie używałam, ale już samo opakowanie wygląda bardzo obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marke znam ale tego produktu akurat nie miałam okazji :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥