pachnąca paczka od Bispol - świeczki

niedziela, 10 kwietnia 2016

Hej!
Jak widzicie po tytule posta dzisiaj napiszę Wam trochę o świeczkach, jakie dostałam od firmy Bispol. Paczka przyszła do mnie kilka dni temu, ale szczerze powiem, że nie spodziewałam się tego, że będzie ich aż tyle. Mam teraz zapas na długi czas. Większość z nich to podgrzewacze o przeróżnych zpachach. Mam też jedną większą świecę w szkle oraz cztery świeczki wotywne, które są bez zapachu.


Na pierwszy ognień idą podgrzewacze zapchowe. W jednym kartoniku jest 6 sztuk takich podgrzewaczy. Są one standardowej wielkości i ich czas palenia to 4h. Zapachy, które ja mam to: wanilia, wanilia i pomarańcza, sosna oraz pomarańcza. Moim faworytem z tej czwórki jest wanilia i pomarańcza, które pachną słodko, a zarazem świeżo.


Następne również podgrzewacze różnią się oczywiście zapachem, ale i wielkością. Są dwa razy większe od tych standardowych. Czas ich palenia wynosi 10h, więc sporo. Mam zapach cytrynowy, gdzie są cztery podgrzewacze, oraz cynamon, w którym są dwa. Mi osobiście bardziej podoba się zapach cytrynowy, za to mojemu chłopakowi z całej tej paczki przypadł do gustu najbardziej zapach cynamonu.


Kolejne również podgrzewacze o standardowej wielkości. Mam tutaj ich aż 18. Są o zapachu lawendy, który osobiście mi się bardzo podoba. Co je wyróżnia na tle pozostałych to napewno to, że są w trzech wersjach kolorystycznych od jasnego, po średni, kończąc na ciemnym fiolecie. Czas ich palenia to 4h.


Ostatnie już świeczki są zupełnie inne od pozostałych. Pierwsza z nich to świeca zapachowa, która jest w szkle. Jej nazwa to erotic. Ciężko jest mi określić jaki to dokładnie zapach, bo nie jest napisane, ale jest bardzo przyjemny. Na pewno nie duszący. Jest wyczuwalny, ale nie nachalny. Kojarzy mi się trochę z zapachem róży. Czas palenia to 20h. Druga z tego zestawienia, a raczej drugie są to świeczki wotywne. Nie mają zapachu, za to bardzo ładnie wyglądają jako ozdoba, ale na pewno je niedługo odpalę. Czas ich palenia to 7h.






Zachecam do odwiedzenia strony Bispol, jeśli lubicie świeczki to koniecznie zajrzyjcie na stronę i zobaczcie co ciekawego oferują. Możecie też zobaczyć profil na facebooku tutaj.

A Wy lubicie świeczki? :)

7 komentarzy

  1. Kocham świeczki, idąc do sklepu i widzę świeczki to zapominam o zakupach, które miałem zakupić i przez cały czas je wącham :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie drobiazgi :) Jestem ciekawa ile utrzymuje się zapach :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądają takie migoczące światełka :) a zapach musi być przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham kadzidełka ale świeczki również wchodzą w grę :D Czy zapach jest dosyć intensywny ? Chyba się skuszę na zakup :)
    http://check-it-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie est bardzo intensywny, ale jest wyczuwalny, jak wyszłam z pokoju i wróciłam, a świeca była zpalona to czuć było zapach :)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie zapachowe świeczki :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, uwielbiam <3 Mam ich całą masę w pokoju

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.