makijaż oka

sobota, 24 sierpnia 2013

Postanowiłam urozmaicić trochę bloga i pokazać coś, czego nigdy wcześniej nie pokazywałam, a mianowicie mój codzienny makijaż oka. Zdjęcia są bez jakichkolwiek przeróbek. Wszystko co nałożyłam to dwa cienie  paletki sleeka au naturel i tusz z rimmela accelerator. Praktycznie codziennie robię taki makijaż. Czasami tylko robię dodatkowo kreski eyelinerem lub po prostu same kreski, ale rzadko.


W końcu dzisiaj jest sobota. Za niecałą godzinę Oskar kończy pracę i w końcu spędzimy ze sobą trochę więcej czasu niż w środku tygodnia. I pewnie nie będę miała już dzisiaj czasu nic tutaj napisać.

7 komentarzy

  1. Delikatny, ale ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny, z kreską pewnie również ładnie wygląda :)

    obserwacja za obserwację? :) http://myperspecttive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bawię się w takie coś ;) jeśli Ci się spodoba to po prostu zaobserwuj ;)

      Usuń
  3. Taki delikatny makijaż jest najlepszy! :)
    A u mnie również dziś kosmetycznie, jeśli tylko masz ochotę wpadnij :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.