z Holandii

czwartek, 6 czerwca 2013

Cały czas nie ma pogody, co prawda nie pada non stop, ale nie ma dnia bez deszczu
ostatnio.Słońca nie ma wcale. Ciągle jest pochmurno i szaro. Nie lubię takiej  pogody
i się pytam gdzie ten czerwiec? A miałam jechać do Anglii wczoraj, a tam teraz pogoda
jest ładna. No, ale mój wyjazd się przełożył na inny termin, niestety jeszcze mi nie znany.
Miałam dodać wczoraj posta, ale nie miałam już siły. Tak jak pisałam w skrzynce miałam
małą niespodziankę, a mianowicie dostałam kartkę i breloczek od dziewczyny, która
mieszka w Holandii. Bardzo dziękuję! Spodziewaj się niedługo czegoś z mojej strony ;)


Moje paznokcie na zdjęciu to porażka, wczoraj je pomalowałam, a dzisiaj
już połowa odprysła. Muszę sobie kupić jakiś lakier inny, ale kupuję już z
różnych firm i za różne ceny i większość jest koszmarna. To chyba przez 
moje paznokcie, albo nie wiem. Wszystkie lakiery już w sumie te co mam
to mnie znudziły i nie wiem na co malować. 

11 komentarzy

  1. Bardzo ładna pocztówka i śliczny breloczek. Uwielbiam te holenderskie młyny :)

    Pozdrawiam :)
    normka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wii doszło, a myslałam że poczta Polka zawiedzie. Jednak jestem miło zaskoczona. :D
    Czekam z niecierpliwością. :D

    zosky-above-the-ground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się twój blog obserwuje,fajna dostałaś niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :)
    zapraszam do siebie http://littlesmiiile.blogspot.com ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. B.ładna pocztówka :)
    http://mysweetlife66.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna pocztówka.

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda jest dobijająca, ale wciąż mam nadzieje że się poprawi. Pocztówka jest śliczna! Fajnie tak dostawać z zagranicy takie 'prezenty' :D
    A co do lakierów to polecam lakier do paznokci Single - dla mnie dają radę, a nie kosztują dużo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes nominowana na Libster blog. :d

    zosky-above-the-ground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z czystym sumieniem mogę Ci polecić lakiery Bell. U mnie sprawdzają się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.