nescafe

piątek, 21 czerwca 2013

Jak te tygodnie szybko mijają, szkoda tylko, że większość czasu spędzam w domu i się nudzę.
Tak spędzę też następny tydzień, bo Oskar znów druga zmiana, chyba zacznę się uczyć, bo nic
innego mi nie zostaje do roboty. Będąc wczoraj na zakupach z babcią stanęłyśmy przy regałach
z kawą. Za moją prośbą kupiłyśmy Nescafe z puszką, którą nie wiedziałam na początku do czego
ją wykorzystam, ale już wiem. Będę tam wkładać moje paragony, jakieś bilety z różnych miejsc itp.
Normalnie bym na nią nie popatrzyła, gdyby była ze zwykłym napisem tylko marki kawy, ale ona ma
takie fajne nadruki na tym, które od razu przykuły moją uwagę i musiałam je wziąć.


jeśli masz jakieś pytanie to zapraszam http://ask.fm/olusky

2 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.