lovely

środa, 12 czerwca 2013

Znów większość dnia przesiedziałam w domu, byłam tylko z Ewą w mieście na chwilę
i kupiłam lakier do paznokci. Kilka dni temu kupiłam jeszcze jeden. Zdałam sobie w
sumie sprawę, że nie mam już żadnych porządnych, bo albo mi się skończyły, albo są
już stare, ale są tak beznadziejne, że najchętniej bym je wyrzuciła, bo po co mi lakier,
który już w tym samym dniu odpryskuje nie mając nawet kontaktu z wodą. Teraz 
mam pomalowane tym różowym i na niego tylko utwardzacz dałam i o dziwo trzyma
się już trzeci dzień, dlatego kupiłam jeszcze jeden tylko, że w innym kolorze, ale to
też pewnie dlatego, że brokat w sobie ma, ale mimo wszystko jak na razie jest ok ;)

10 komentarzy

  1. Ja polecam z essence mają świetne kolory i są trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeden z essence i nie przekonał mnie do siebie właśnie ;c

      Usuń
  2. ten al'a brokatowy również świetny :D wbrew niektórym podobają mi się takie lakiery :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolory lakierów ;) obserwuję na bloglovin ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te lakiery. *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ten niebieski : d
    http://jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na paznokciach o wiele ładniej wygląda niż w opakowaniu :D

      Usuń
  6. Ładne kolory :) oba mi się podobają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.