do kolekcji

sobota, 22 czerwca 2013

Dziś już sobota jak zwykle najlepszy dzień w ciągu tygodnia jak dla mnie.
Siedzę na razie w domu, bo ciocia u mnie jest, a babcia gdzieś pojechała
i wróci po południu. Później przyjedzie też wujek z ciocią to będę mogła
wyjść z domu. Wczoraj będąc na zakupach chyba z 4 razy to jak byłam
w eko natrafiłam na gumy z nowymi przywieszkami do telefonu i od razu
wzięłam. Mam już trzecią do kolekcji. Chciałabym wszystkie, ale szkoda,
bo nie ma w sprzedaży już tych co były na samym początku, ale za to 
ciągle dodają jakieś nowe co mnie bardzo cieszy, bo gumy i tak kupuję,
a tak to mam do tego jeszcze mały prezencik, że tak powiem ;)


jeśli masz jakieś pytanie zapraszam http://ask.fm/olusky

4 komentarze

  1. ale słodziak :D
    aż nabrałam ochoty na pączka :P
    ja też swego czasu zbierałam te zawieszki ale gdzieś mi się zapodziały
    pozdrawiam :))

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.