ziemniaczki !

sobota, 20 kwietnia 2013

Wczoraj zrobiłam sobie na obiad ziemniaczki z paluszkami rybnymi. Jakoś szczególnie mi nie posmakowały i to był raczej ostatni raz, kiedy je kupiłam. Ostatnio nie mogę jeść. Schudłam. Wszystko przez te stresy. Muszę znów zacząć normalni funkcjonować. Mam już prawie wszystko za sobą. Jeszcze tylko mały kawałeczek i koniec. I potem muszę się zastanowić co dalej.


Nic mi się nie chce. Oglądam zbuntowanego. Nie mam kiedy robić zdjęć nawet na bloga jakiś bardziej oryginalnych. Cały czas jakieś nudy. Samej mi się za bardzo na to nie chce patrzeć, a co dopiero ktoś.

3 komentarze

  1. Troszkę przypalone, czy mi się zdaje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no paluszki przypalone, ale ja takie lubię, a te ziemniaczki to ze skórką, dlatego takie ciemne ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.