Produkty do brwi marki Inveo

poniedziałek, 15 stycznia 2018



Hej kochani!
Witam się już w nowym roku. Dawno mnie tutaj nie było i mogłoby się wydawać, że porzuciłam bloga.. ale nic z tych rzeczy. Wracam po prawie dwumiesięcznej przerwie. Nowy rok, nowe postanowienia. Miałam dużo spraw do załatwienia, później wyjazd. Ci co obserwują mnie na instagramie to są na bieżąco ze mną, więc zapraszam MÓJ INSTAGRAM.

To tak szybko tytułem wstępu, a teraz przejdźmy już do tematu posta. Mianowicie dzisiaj napiszę Wam troszkę o produktach do brwi marki Inveo. Miałam okazję przetestować hennę do brwi oraz wypełniacz.


Jednoskładnikowa ultradelikatna henna do brwi w kremie

O produkcie:
Unikalna, nowoczesna, bardzo łatwa do stosowania w warunkach domowych. Odpowiednia dla każdego, w tym dla osób o skórze wrażliwej i wrażliwym aparacie ochronnym oka. Wyjątkowo łagodna dla włosów brwi a jednocześnie skuteczna, dająca intensywne i trwałe zabarwienie. Wzbogacona pielęgnującym olejkiem arganowym. Nie wymaga utleniania przez co jest znacznie łagodniejsza dla skóry od typowych preparatów z utleniaczem. Lekka kremowa konsystencja ułatwia aplikację.

Opinia:
Na początku byłam sceptycznie nastawiona do tego produktu, ale zarazem bardzo ciekawa działania. Produkt jest bardzo delikatny, nie uczulił mnie, ani nie podrażnił. Wybrałam sobie kolor brązowy, przez co efekt nie był bardzo widoczny. Moje włoski na brwiach są naturalnie dosyć ciemne i myślę, że powinnam wybrać czarną w tym wypadku. Mimo wszystko efekt był widoczny. Na opakowaniu jest napisane też, żeby trzymać ją mniej więcej do 8 minut, żeby uzyskać mocny efekt, a ja ją trzymałąm troszkę mniej, bo bałam się, żeby nie było zbyt mocnego efektu. Efekt był lekki i naturalny, ale ładnie podkreślił brwi.

Wypełniacz do brwi w kremie

O prdukcie:
Unikalny kosmetyk nowej generacji do stylizacji brwi. Pozwala na łatwą i szybką korektę brwi. Pomaga nadać porządany kształt i ułatwić perfekcyjne, długotrwałe wykończenie makijażu. Zapewnia optyczną regulację brwi a jednocześnie ich przyciemnienie i nabłyszczenie.  Specjalnie wyprofilowana precyzyjna szczoteczka pozwala na dokładną aplikację, równomiernie rozprowadzając kosmetyk po włoskach, dając lednolity efekt bez smug, grudek i uczucia sztywności. Kremowa konsystencja i unikalny aplikator sprawiają, że produkt jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w aplikacji, a efekt utrzymuje się przez cały dzień. Łatwy do usunięcia standardowymi preparatami do demakijażu.

Opinia:
Według mnie jest to cieawy produkt, dzięki któremu ładnie podkreślimy brwi. Nie uczula, jest łatwy w aplikacji. Ma małą szczoteczkę, dzięki której dotrzemy do każdego włoska i nie wyjedziemy poza ich obszar. Efekt jaki daje jest dosyć mocno, ale można go stopniować.

Znacie może te produkty? Dajcie znać czy się skusicie na kupno :)

10 komentarzy

  1. Porządny wpis, fajnie jakbyś też pokazała jaki efekt dają na Twoich brwiach ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem miałam zdjęcia, ale przez przypadek je usunęłam :(

      Usuń
  2. Mega wpis, uwielbiam takie opinie o produktach! <3
    Z chęcią bym wypróbowała ten wypełniacz do brwi, od jakiegoś czasu szukam czegoś fajnego do moich brwi.
    Myślę, że warty wypróbowania! <3
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przetestowałabym te produkty u siebie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakos mnie nie ciekawi ta seria.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna recenzja, widać interesujesz się tym. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Różne zdjęcia przed i po widziałem i mam mieszane odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji ich spróbować, ale widzę, że godne polecenia :)


    https://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. marka to dla mnie zupełna nowość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. luksusowe :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.