w między czasie

niedziela, 31 stycznia 2016

Witam!
Powoli wprowadzam niewielkie zmiany na blogu. Pojawiły się już ikonki społecznościowe, ale o tym zrobię osobny post. Chcę dodać też kategorie, ale to trochę czasu i zajmie, więc potrzebuję troszkę więcej czasu na to.Niemniej jednek niedługo na pewno się pojawią. Tak jak pisałam ostatnio w niejednym poście, chcę bardziej się zmobilizować co do bloga i przede wszystkim dodawać więcej postów. Nawet takich z codzienności, które od zawsze się tutaj pojawiają. Mój blog to między innymi mój pamiętnik. Wspomnienia, które bez niego już dawny by poszły w niepamięć. Dzięki blogowi mogę wrócić sobie do danego dnia i przypomnieć co robiłam danego dnia.




Między czasie popijałam sobie kawkę z ciasteczkami, które same nie smakują tak dobrze. W połączeniu są o wiele smaczniejsze. Dzisiaj uciekam, a jutro mam zamiar wybrać się do sklepu po drobnostki i jak się uda to pokażę co udało mi się kupić.

Dobranoc!

1 komentarz

  1. piłam też ją kiedyś :) ale na szczęście oduczyłam się pić takich napojów w proszku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.