Fix Your Health

niedziela, 10 stycznia 2016

Cześć!
Disiaj z Oskarem wybraliśmy się do nowego miejsca na jedzenie. Nigdy wcześniej tam nie byliśmy. Zazwyczaj jak chcemy zjeść coś na mieście to najczęściej wybieramy kebaba, ale tak szczerze to już nam się trochę przejadły. Mieliśmy ochotę na coś innego. Z polecenia kolegi Oskara pojechaliśmy do Fix Your Health. Serwują tam zdrowe jedzenie. W ofecie mają między innymi wrapy, burgery, sałatki, lunch box'y, świeżo wyciskane soki. Ja wybrałam wrapa z kurczakiem, a mój chłopak burgera z wołowiną, którą przy nas robili. Świeże mięso przede wszystkim mają. W większości lokali mięso mają mrożone, a to idzie za jakością produktów. Do tego ceny bardzo przyzwoite. Jutro chyba też się tam wybierzemy przed pracą.



Wnętrze też jest ładne, więc same plusy dla tego miejsca. Moje miasto nie jest zbyt duże, ale coraz więcej otwierają lokali i mam też kilka innch na oku, w których nigdy wcześniej nie byłam i mam zamiar się do nich wybrać.

A wy co ciekawego ostatnio jedliście na mieście?

4 komentarze

  1. ja też lubię odwiedzać nowe restaurację ale też zwykle zamawiam coś czego nigdy nie jadłam, lubię próbować nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. yummy!

    _________________________
    blog.justynapolska.com
    MODA & MAKEUP

    OdpowiedzUsuń
  3. też zwykle lubię odwiedzać nowe miejsca, ale mamy już grono swoich ulubionych miejscówek, gdzie zwykle zamawiamy to co zawsze, bo tak nam smakuje. ;) a ostatnio na mieście jadłam frytki belgijskie z niesamowicie pysznym sosem mango-curry. ;)
    pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety jedzenie w pubach/restauracjach jest na dość niskim poziomie ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.