tea

środa, 20 listopada 2013

Byliśmy dzisiaj z Oskarem w Wałbrzychu w galerii po spodnie, o których pisałam w poprzednim poście. Miałam kupić ciemne, a kupiłam szare. Niedługo je tu pokażę. A w tym poście chciałam wam pokazać moją ulubioną herbatę, która w końcu trafiła do mnie do domu. Jest najlepsza, ma świetny smak, cudnie pachnie, a do tego jest z witaminami. Jej cena też jest niska. Piję już drugą herbatę pod rząd i wiem, że jeszcze na tej się nie skończy.


Pamiętam, że jak jeszcze do szkoły chodziłam to była najczęściej przeze mnie kupowana w sklepiku szkolnym, który z resztą odwiedzałam na każdej przerwie i tylko po bułki latałam. One były tak dobre, że chętnie bym kiedyś tam poszła tylko po bułkę i pogadać z panią ze sklepiku, która zawsze chętnie ze mną i moją koleżanką rozmawiała na różne tematy.

25 komentarzy

  1. Pyszna herbata i mam podobny kubek :).

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bardzo lubię herbatę Lipton w piramidkach o smaku brzoskwiniowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też na pewno jest dobra, bo piłam kiedyś brzoskwiniową herbatę tylko z innej firmy ;)

      Usuń
  3. ja bardzo lubie owocowe herbatki sagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkolne wspomnienia, a ja narzekam, że do niej chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja akurat nie przepadam za tą herbatką, jestem miłośniczką blueberry<3

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie to herbate ale wole inna ;p mam nadzieje ze wyprawa po spodnie sie udala :)

    juka-juku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kubek <3
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie piłam jeszcze tej herbaty, chyba muszę wypróbować, skoro tak zachwalasz :)

    obserwuję i zapraszam ponownie do siebie :)
    http://couple-issues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta herbata naprawdę jest pyszna !
    Ja niestety w liceum nie mam sklepiku, tylko głupie maszyny ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe ja też odwiedzam sklepik szkolny na każdej przerwie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja rzadko piję herbatę,wolę lipton ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    moja-codziennosc-i-zycie.blogspot.com
    Miło ajk skomentujesz i zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post!!!!!!!! wpadaj na mojego bloga
    http://fashionandsecret.blogspot.com/
    <333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  13. Obrigada! ;)

    Ótima quinta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.