sukienka Sheinside

wtorek, 19 listopada 2013

W poprzednim poście, którego przed chwilą dodałam pokazałam sweterek, a teraz pokazuję drugą rzecz jaką dostałam od Sheinside. Jest to sukienka, która od razu wpadła mi w oko i pomyślałam sobie, że muszę ją mieć. Mi osobiście się bardzo podoba. Teraz czekam na jakąś imprezę większą, żeby ją założyć. Zdjęcia obu rzeczy zrobiłam w Zagórzu Śląskim.


sukienka - Sheinside
buty -deichmann 

Jutro jadę do Wałbrzycha do galerii po spodnie, bo moja babcia stwierdziła, że ja mam wszystkie jasne. Może też zrobię jakąś stylizację. W ogóle dzisiaj przez cały dzień słuchaliśmy z Oskarem jednej piosenki Eminem ft. Rihanna - The Monster. Strasznie nam się wkręciła jadąc autem.
Jeśli macie jakieś pytania zapraszam na aska KLIK.

29 komentarzy

  1. piekna sukienka, z chęcią bym się sama w taką ubrała :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta sukienka i świetnie w niej wyglądasz. :) Ale nie mów że o tej porze roku robiłaś tą sesję, bo już mam gęsią skórkę. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) dzisiaj, ale jakoś dałam radę ;))

      Usuń
  3. Sukienka świetna ♥
    www.blog017.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Materiał mi nie odpowiada, ale jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta sukienka:) taka dziewczenca

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tej sukience :))
    Gratuluję wspołpracy!
    a mam pytanko, sama wybierałaś sobie ubrania?:)

    http://kappa-girl.blogspot.com/ - Zapraszam do mnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jest, ale chyba nie na tą porę roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest śliczna, świetny jest ten widok za Tobą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Siema :) super sukienka . Cudo *.* zapraszam na mój blog :) www.ordinarytea-black.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczna sukienka!! Blog cudo, cieszę sie ze tu trafiłam :) Obserwacja za obserwacje? finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajniutka sukieneczna ! piękną masz figurkę kochana :)
    Kochana mam do Ciebie prośbę o kliknięcie u mnie w Shenside !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, wyglądasz jak księżniczka ! :) Chociaż ja bym chyba umarzła ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna sukienka :)

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie :)

    http://my-colorful-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękna jest :)
    świetnie kontrastuje z szarością zdjęć :)

    z przyjemnością obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie !
    Wspólna obserwacja? Co ty na to? Daj znać :D
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.