recenzja kosmetyków Quiz

poniedziałek, 4 listopada 2013

Dzisiaj przychodzę z recenzją otrzymanych kosmetyków od firmy Quiz. W paczuszce jaką dostałam znajdowały się dwa cienie do powiek i baza pod cienie.
Poczwórne cienie do powiek w odcieniach zieleni jak i pojedynczy ciemno różowy cień spisały się bardzo dobrze. Na powiece utrzymują się kilka godzin. Jakby tak pójść do pracy rano i wrócić po ośmiu godzinach to dopiero wtedy widać, że trzeba je poprawić, żeby cały dzień się utrzymały, ale z tą bazą spokojnie utrzymują się praktycznie cały dzień. Są bardzo dobrze na pigmentowane. Każdy z nich ma w sobie małe drobinki. Mi osobiście to nie przeszkadza, bo lubię cienie i z drobinkami i matowe.
Baza pod cienie jest świetna. To pierwsza baza jaką w ogóle miałam, ale planowałam sobie kupić, dlatego tez się cieszę, że miałam taką możliwość, żeby ją przetestować. Jest bardzo przyjemna w aplikacji. Łatwo się ją nakłada. Jej konsystencja jest zbita i jest w formie takiego musu. Dzięki niej cienie utrzymują się na powiece spokojnie przez cały dzień bez poprawek.


Dodatkowymi plusami tych kosmetyków to ich cena. Chyba żaden z nich nie przekracza 10 zł także bardzo fajnie, a naprawdę są godne polecenia. Także są łatwo dostępne między innymi w chińskich, sklepach po 5 zł, w osiedlowych drogeriach, targach. I nie piszę tego z racji, że je dostałam, po prostu mi przypasowały. Ja też nie jestem strasznie wybredna co do kosmetyków, ale jak coś mi się nie spodoba to więcej tego nie użyję.

4 komentarze

  1. świetny post :) może się skuszę :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolory:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/burgundy-is-great.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Również otrzymałam od Quiz cienie do testów tylko w innych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna recenzja ! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.