idzie w górę

środa, 2 października 2013

Statystyki mi idą cały czas w górę z czego się bardzo ciesze. Mam nadzieję, że z czasem będzie tego więcej. Tak samo jak i będzie więcej czytelników. Bo jakby nie było to dzięki wam osiągam statystyki na swoim blogu. Właśnie przypadkowo zobaczyłam, że wybiło mi jedenaście tysięcy sto jedenaście. Same jedynki i fajnie wygląda. Może kiedyś dobiję do jeszcze dwóch jedynek z przodu i będzie ten magiczny milion, ale póki co nawet takie osiągnięcia mnie cieszą, bo zakładając bloga myślałam, że w ciągu roku to nawet tysiąca nie będzie ;)


Żeby post nie był taki smutny dodam piosenki, które ostatnimi czasy często słucham. Nie są to nuty, tylko z jednego gatunku, bo kocham muzykę i w różnych gatunkach potrafię wydobyć coś niesamowitego tak samo jak i w przypadku różnych języków. To nic, że nie rozumiem o czym śpiewają na przykład po hiszpańsku, ale zawsze wchodzę na teksty i tłumaczenia, żeby wiedzieć o czym jest dana piosenka.











Trochę się rozpędziłam, ale jest masa piosenek, które słucham i co rusz to jakieś nowe odkrywam, to znaczy tez nowe dla mnie, bo nie koniecznie zawsze to są nowe piosenki na rynku, a czasami wręcz przeciwnie.

Słuchaliście tych piosenek? Które wam się podobają?

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.