żel & chocolate !

czwartek, 11 kwietnia 2013

Dzisiaj po lekcjach pojechałam z Szymanią do niej do Witoszowa i jej koleżanka mi zrobiła paznokcie. Mam już dość malowania, gdzie po pierwszym kontakcie z wodą lub na drugi dzień już odpryskują i potem chodzę z takimi poobdrapywanymi, bo mi się nie chce tego zmywać i znów malować, więc postanowiłam sobie zrobić żelem. Moim wstępnym planem były kokardki lub gorset, ale jednak zdecydowałam się na panterkę i jestem zadowolona.


Wczoraj w żabce kupiłam dwie czekolady milki Daim i Oreo, ale Oreo już zjadłam, bo była taka dobra i nie zrobiłam historycznego zdjęcia. Tak długo czekałam na Oreo w Polsce i w końcu się doczekałam. Od wczoraj jest to moja ulubiona czekolada <3


A to efekt siedzenia w domu bez Oskara i czekanie na tą piękną 22:30 mniej więcej aż przyjdzie z pracy.


1 komentarz

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.