biurko !

piątek, 12 kwietnia 2013

Robiłam dzisiaj porządek na biurku, bo miałam taki już bałagan, że ledwo mi się ręka mieściła z myszką. Co chwila musiałam coś przesuwać. Słucham muzyki, trochę się nudzę i czekam do 22:12 dokładnie na autobus i jadę do Oskara. Weekend w końcu. Pogoda jest już coraz lepsza. Ciepło i nie ma śniegu. Czasem deszcz popada, ale malutko. wolę to i tak niż śnieg i mróz. To moje biurko przed i po sprzątaniu, ja widzę ogromną różnice. Jak pokazałam babci zdjęcia to powiedziała, że 'no trochę lepiej' trochę? duuuuużo lepiej!


Po tym całym sprzątaniu usiadłam i miałam chwilę na Kinder Bueno ;) Tak, wiem wielki wyczyn zgarnięcie wszystkiego, ale rzadko to robię dlatego się takie stery porobiły.


2 komentarze

  1. Jej porządek jest ; ) Mmm pyszne ; 0 Też uwielbiam ; )

    wpadaj w wolnej chwili :
    http://vizualny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.