Il Salone Milano - profesjonalna maska i szampon do włosów

środa, 31 października 2018


Hej kochani,

dzisiaj przychodzę do Was z produktami do włosów. Zdecydowanie uwielbiam testować nowe kosmetyki do pielęgnacji moich włosów i szukać wyjątkowych perełek. Moje włosy są średnio-wysokoporowate, rozjaśnione. Ostatnio byłam u fryzjera i dosyć mocno je rozjaśniłam. Teraz muszę o nie dbać jeszcze bardziej niż wcześniej. Dzisiaj opowiem Wam o dwóch produktach Il Salone Milano z tej samej serii.



Szampon - przeznaczony do włosów bardzo zniszczonych i osłabionych. Formuła restrukturyzująca wzbogacona w Keratynę, dla wzmocnienia włosów. Delikatnie oczyszcza i pomaga zapobiegać osłabieniu włókna włosa. Zapomnij o włosach łamliwych, pokaż swoje godne pozazdroszczenia , silne i błyszczące.

Maska - przeznaczony do włosów bardzo zniszczonych i osłabionych. Formuła intensywnie restrukturyzująca z Keratyną, zdolna do przenikania wgłąb włosa. Dzień po dniu wspomaga proces odbudowy i regeneracji włókna włosa. Przywitaj na nowo włosy mocne, trwałe i błyszczące.


Producent twierdzi, że są to produkty profesjonalne. Powiem Wam, że całkiem dobrze się u mnie sprawdzają. Przede wszystkim ten zapach. Ten cudowny zapach, który utrzymuję się do następnego mycia na włosach. Jak pierwszy raz umyłam włosy tymi kosmetykami, a zapach na włosach czułam na trzeci dzień, bo mniej więcej myję włosy co 2-3 dni to byłam w szoku. Włosy po fryzjerze nie pachniały mi nigdy tyle. Ale przejdźmy do działania. Włosy po użyciu tych produktów w duecie, bo tylko w taki sposób ich używam są bardzo miłe w dotyku, lekko dociążone, co mi osobiście się podoba. Moje włosy z reguły się puszą, więc ten efekt mi się podoba. Bardzo dobrze rozczesują mi się włosy, a uwierzcie włosy do pasa i to jeszcze rozjaśnione potrafią się bardzo poplątać. Ogólnie to szczerze Wam polecam te produkty. Ostatnio widziałam je w Rossmannie, więc raczej każdy będzie miał do nich dostęp. Idźcie chociaż je powąchać, bo zapach jest obłędny!

2 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.