LAKIERY HYBRYDOWE VICTORIA VYNN

poniedziałek, 12 lutego 2018


Hej kochani!
Kiedyś paznokcie robiłam u kosmetyczki i w sumie zawsze robiłam żelowe. Nagle na rynek zostały wprowadzone lakiery hybrydowe. Zrobiła się wielka moda na paznokcie robione właśnie takimi lakierami. Ja zanim zaczęłam chodzić do kosmetyczki zawsze malowałam paznokcie, ale przez to, że zwykły lakier trzymał mi się do następnego dnia to niestety zrezygnowałam z nich zupełnie. Jakiś rok temu stwierdziłaam, że będę robić sobie hybrydy sama w domu.
Jedyne czego potrzebowałam to dobra lampa i trochę rzeczy potrzebnych do wykonania manicure. Od tego czasu robię paznokcie w domu i przetestowałam już kilka marek. Kilka miesięcy temu trafiłam na markę Victoria Vynn i właśnie o niej sobie dzisiaj porozmawiamy. Mam Wam do pokazania bazę i top oraz dwa kolory. No i dodatkowo jeszcze oliwka.


BAZA - GEL POLISH HYBRID BASE

- zachowuje elastyczność i sprężystość płytki
- delikatna formuła dla naturalnej płytki
- zwiększa przyczepność lakierów hybrydowych
- chroni płytkę przed przebarwieniami
- lakierowa konsystencja
- łatwa i równomierna aplikacja
- matowienie płytki nie jest konieczne

TOP - GEL POLISH HYBRID TOP

- zachowuje elastyczność i spężystość płytki
- utrwala i zabezpiecza stylizację lakierami hybrydowymi
- nadaje intensywny błysk stylizacji
- podkreśla intensywność koloru
- lakierowa konsystencja
- łatwa i równomierna aplikacja
- posiada warstwę dyspersyjną
- nie wymaga piłowania podczas usuwania

Oba produkty mają żelową formułę, której troszkę się obawiałam, ale niepotrzebnie! Bardzo dobrze się nakładają, nie wylewają na skórki i dobrze współgrają również z innymi markami lakierów hybrydowych, bo w tej kwestii też je testowałam. Baza świetnie przykleja się do paznokcia, nie odchodzi przy kontakcie z wodą. Top ładnie nabłyszcza paznokcie i ten błysk trzyma się długi czas.


LAKIERY HYBRYDOWE - SALON GEL POLISH COLOR

Światło-utwardzalna linia lakierów hybrydowych, która ma zastosowanie w dwóch typach stylizacji: 3 stopniowy SYSTEM HYBID oraz 4 stopniowy SYSTEM SOAK OFF. Gel Polish Color zachwycają jakością stylizacji i możliwościami zastosowania - jedne paleta kolorów, dwa typy stylizacji.

- do stosowania w manikiurze Hybrid i Soak Off
- lakierowo-żelowa formuła
- dwie cienkie warstwy zapewniają idealne krycie i głębie koloru
- równomiernie się rozprowadza, bez smug
- bogaty wybór kolorów: emalie, brokaty, pastele, neony, kolory półtransparentne i frenchowe

Ja mam dwa lakiery - każdy o innym wykończeniu. Jeden to 159 TRUE LOVE z drobinkami i drugi 161 SWEET POETRY klasyczny. Oba w odcieniach czerwieni, ale zupełnie inne. 159 jest ciepły z ogromną ilością maleńkich drobinek, a 161 to taki kolor wiśni. Świetnie się nakładają. Rewelacyjna pigmentacja. Dwie warstwy w zupełności wystarczą do pokrycia płytki paznokcia bez prześwitu. Żelowa konsystencja, dzieki której paznokcie nie są bardzo twarde, ale manicure jest przy tym tak trwały, że spokojnie 3 tygodnie wytrzyma, a nawet dłuzej. Szybciej nam się kolor znudzi, albo odrost będzie za duży. Tak jest w moim przypadku, bo j już po dwóch tygodniach mam odrost taki, że nie mogę na to patrzeć i robię nowe. Ale testowałam też specjalnie dłużej i spokojnie wytrzymają nawet miesiąc.


OLIWKA DO PIELĘGNACJI SKÓREK I PAZNOKCI - SALON 5 OILS COMPLEX

96 % naturalnych olejków
Wysoko skoncentrowana kompozycja 5 naturalnych olejów, wzbogacona witaminami, antyoksydantami i kwasami tłuszczowymi. Zmiękcza i odżywia skórki, uzupełnia niedobory wilgoci w płytce paznokcia, zwiększa naturalną grubość i sytrzymałość paznokcia. Dzięki ten silnie działającej kuracji skórki są zregenerowane, odzywione, nawilżone, a płytka paznokci utwardzona, nabłyszczona i wygładzona.

5 OILS COMPLEX: olej macadamia, arganowy, ze słodkich migdałów, awokado, nasion jojoba

Olej macadamia - doskonałe właściwości nawilżające i odżywcze. Spowalnia procesy starzenia się komórek, nadaje skórze sprężystość i działa przeciwzmarszczkowo.
Olej arganowy - zwany ''eliksirem młodości'', zawiera kwasy tłuszczowe, ważne w procesie regeneracji skóry, poprawia jej elastyczność oraz ułatwia gojenie uszkodzeń. Głęboko nawilża, ujędrnia i napina skórę.
Olej ze słodkich migdałów - naturalny emolient, nawilża i ujędrnia skórę, łagodzi podrażnienia, chroni przed działaniem czynników zemnętrznych, szereg substancji odżywczych: proteiny, sole mineralne, witaminy A, E, D, witaminy z grupy B, kwas linolowy i oleinowy.
Olej z awokado - olej 7 witamin A-B-D-E-H-K-PP, silnie nawilża, odżywia, wykazuje silne działanie nawilżające i zmiękczające. Sprawia, że skóra jest bardziej elastyczna, wzmacnia płytkę paznokcia, zapobiega jej krychliwości i łamliwości.
Olej z nasion jojoba - bardzo łatwo wchłanialny przez skórę. Odżywia i nawilża, przyspieszając regenerację skóry. Wskazuje działanie łagodzące i bakteriostatyczne. Świetnie wygładza skórę, jest również naturalnym filtrem przeciwsłonecznym.

Można stosować zarówno po skończonym manicure, aby zmękczyć skórki jak i w te dni, kiedy nie mamy zrobionych paznokci możemy nałożyć na płytkę paznokcia. Oliwka świetnie się sprawdzi przy paznokciach kruchych i łamliwych. Wzmacnia je i regeneruje. Bardzo fajnie zmiękcza skórki i polecam stosować częściej niż tylko po zrobiniu nowego manicure. Pięknie też pachnie cytrusami.

po lewej 161 SWEET POETRY - po prawe 159 TRUE LOVE

zdjęcia z mojego INSTAGRAMA

Podsumowując dla mnie osobiście jest to jedna z najlepszych marek lakierów hybrydowych. Wysoka jakość i adekwatna do niej cena. Serdecznie polecam !

Dajcie znać czy znacie lakiery hybrydowe marki Victoria Vynn i jeśli tak to jak się u Was sprawdziły? :)

7 komentarzy

  1. Lubię ich hybrydy. Marka jest u mnie na drugim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten odcień True love :)
    Ja niestety ze względu na moją pracę muszę zachować naturalne paznokcie ewentualnie takie które w każdej chwili w minucie mogę zmyć:o

    OdpowiedzUsuń
  3. A próbowałaś ekspresowe lakiery hybrydowe marki OluschaKiss?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tą marką! Ja swoją przygodę z hybrydami rozpoczęłam niedawno i jak na razie korzystam z Semilaca i Bling gel choć przypuszczam, że niebawem zapoznam się również z NeoNail :) Świetny post i bardzo ładne zdjęcia!
    http://bliinktolife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej marce. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba zostanę wierna Nailacowi, nie znam lepszych hybryd. Próbowałaś może? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.