Szampon, odżywka i nutrikosmetyk marki Halier - moja opinia

poniedziałek, 2 października 2017


Ten kto obserwuje mnie na instagramie lub snapchacie @olusky ten wie, że w wakacje otrzymałam paczuszkę od marki Halier z ich produktami do przetestowania. Dzisiaj powiem Wam jak się u mnie sprawdziły te produkty i czy są w ogóle warte swojej ceny, ponieważ do najtańszych nie należą. Mam trzy produkty do włosów, w skład których wchodzą szampon, odżywka i nutrikosmetyk w postaci tabletek. Bardzo dużo dobrego słyszałam o tych produktach, wiele dziewczyn je polecało.



Najpierw zaczniemy od szamponu, bo jak wiadomo najpierw myjemy nim włosy, a dopiero później nakładamy odżywkę i inne specyfiki. Szampon Fortesse z formułą Advanced Hair Booster ma przyśpieszyć wzrost naszych włosów oraz zmieniszyć ich wypadanie. Dokładnie myje i wzmacnia włosy zapobiegając rozdwajaniu się końcówek. Unikalna formuła Advanced Hair Booster odżywia cebulki, poprawia elastyczność włosów oraz regeneruje skórę głowy. Przebadany dermatologicznie, do skóry również wrażliwej. Przede wszystkim nie zawiera detergentów SLS i SLES.

Szampon mieści się w plastikowym eleganckim i minimalistycznym opakowaniu z pompką, co mi się jak najbardziej podoba. Ma konsystencję jak większość szamponów średnio gęstą. Jest to szampon perłowy, co na początku troszkę mnie przeraziło. Z reguły wybieram szampony o przeźroczystej formule, z racji tego, że te perłowe bardzo często obciążają nasze włosy i je przetłuszczają. Jednak w tym przypadku bardzo mile się zaskoczyłam, bo nic takiego nie miało miejsca. Włosy były wygładzone, ale nie przyklapnięte. Mamy tutaj 250 ml produktu, który jest niesamowicie wydajny. Stosuję szampon jak i odżywkę już dłuższy czas, a produkt dalej jest i starczy mi jeszcze na pewno na dobre kilka jak nie kilkanaście razy. Fakt kaktem, ja swoje włosy myję co dwa lub co trzy dni, ale są one bardzo długie, więc potrzeba mi tego produktu znacznie więcej niż dziewczynom z włosami do ramion. Bardzo dobrze oczysza włosy i skórę głowy. Nie przetłuszcza ich i nadaje lekką objętość. Włosy są gładkie i miłe w dotyku.


Przejdźmy do odżywki do włosów Fortesse z formułą Hair Vitality Complex, dzieki której włosy mają szybciej rosnąć, mniej wypadać, a dodatkowo nawilżyć i nadać im naturalny połysk. Dzięki niej włosy nie elektryzują się, są odżywione i podatne na układanie. Odżywka pielęgnuje skórę głow nie obciążając przy tym włosów i tak samo jak szampon została przebadana dermatologicznie.

Odżywka znajduje się w takim samym opakowaniu jak szampon. Różni się jedynie pojemnością, bo mamy tutaj 150 ml produktu. Konsystencja również typowa dla odżywek, biała średnio gęsta. Włosy po jej użyciu są delkatne, miękkie i błyszczące. Nie obciąża włosów, nie podrażnia skóry głowy. Włosy bardzo dobrze się po niej rozczesują. Nie potrzebna mi odżywka w sprayu, którą zazwyczaj używam, by lepiej rozczesać swoje włosy.


Trzecim i ostatnim już produktem w tym poście jest Nutrikosmetyk do włosów Hairvity z formułą Kolagen + Amino-Complex. Unikalna receptura ukierunkowana jest na wspomaganie zdrowego wyglądu włosów oraz skóry głowy. Zawarte w kapsułkach składniki uelastyczniają i i wzmacniają strukturę włosa, powstymując ich łamliwość, rozdwajanie i wypadanie ( dzięki skrzypu polnemu ) oraz wspomagają wzrost włosów ( dzięki biotynie ). Kapsułki są pełne witamin i mikroelementów.

Więcej o tym produkcie powiem Wam za jakiś czas. Nie chciałam stosować ich razem z szamponem i odżywką, bo później nie miałabym pewności co tak naprawde przyczyniło się na ich stan i kondycję. 


Jeśli chodzi o szampon i odżywkę to ja jestem jak najbardziej zadowolona z ich efektu. Nie mam zdjęcia, żeby Wam pokazać, ale włosy mi urosły, musicie uwierzyć mi na słowo. Myślę, że z czystym sumieniem mogę potwierdzić również to, że wypadają w znacznie mniejszej ilości. Pięknie pachną, chociaż nie wiem do czego mogłabym porównać ich zapach, ale najbardziej kojarzy mi się z profesjolanymi produktami prosto z salonów fryzjerskich. Polecam wypróbować i jeśli zastanawiacie się, czy warto wydać większe pieniądze na te produkty to mówię Wam, że warto! Podlinkowałam Wam również każdy produkt wspomniany w tym wpisie, żebyście mogli zobaczyć sobie dokładne opisy oraz ceny produktów.

Stosowałyście produkty marki Halier?

6 komentarzy

  1. Ciekawe produkty, możesz być z siebie dumna bo podsunęłaś mi pomysł do wykorzystania na prezent urodzinowy. Dziękuje.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! bardzo się cieszę, że mogłam kogoś zainspirować :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, ciekawe produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, ciekawe produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. W blogosferze cud i zachwyt. A gdy weszłam w opinie na jakimś forum to zbytniego efektu nikt nie widział o.O Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wpadnie więcej kasy to może skuszę się na te produkty, często zmieniam kosmetyki do włosów, żeby ich nie przyzwyczajać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.