Pierwszy raz w Warszawie!

niedziela, 25 czerwca 2017


Hej kochanii!
Miesiąc temu miałąm okazję pierwszy raz w życiu być w Warszawie. Wybrałam się tam z konkretnego powodu, jakim była Konferencja Meet Beauty. Pojechałam tam razem z moim chłopakiem.
Na kilka dni przed wyjazem udało nam się zarezerwować nocleg w ślicznym apartamencie za świetną cenę w centrum. Do Warszawy jechaliśmy z rana i tak na prawdę od 3 nad ranem byliśmy na nogach, żeby na 9 zdąrzyć na rozpoczęcie Meet Beauty, które odbywało się w Nadarzynie pod Warszawą. Oskar zostawił mnie na miejscu i pojechał zwiedzać Warszawę sam. Po 17 przyjechał po mnie i właściwie tylko ogarnęłam się trochę i poszliśmy razem zobaczyć miasto. Byłam mega zmęczona po całym dniu, ale to mnie nie zniechęcało, bo następnego dnia już musieliśmy wracać do domu. Z racji tego, że konferencja trwała dwa dni, to drugiego dnia w niedzielę po konferencji od razu wracaliśmy. Niewiele udało mi się zobaczyć stolicy, ale na pewno jeszcze się tam wybierzemy.











10 komentarzy

  1. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę pobytu w Warszawie! Niestety, nigdy tam jeszcze nie byłam, ale bardzo chciałabym odwiedzić to miasto. Ale masz śliczne włosy ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz w życiu byłam w Warszawie jak byłam mała i nie za wiele z tego wyjazdu pamiętam :( Chciałabym wybrać się tam jeszcze raz. Przepiękne zdjęcia :)
    http://everything-is-a-choice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Warszawę :) tętniące życiem i historią miasto ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam na tego typu konferencji. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo miast zwiedziłam w Polsce ale jeśli chodzi o Wawe to nigdy nie było mi jakoś po drodze i nigdy jej nie odwiedziłam <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mimo, że od listopada mieszkam w Warszawie, to dopiero teraz zaczynam ją odkrywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż zazdroszcze mega spedziłas czas <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio również byłam pierwszy raz w Warszawie, było cudownie :)

    Emilia Matyska, mój blog serdecznie zapraszam! ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.