Konferencja Meet Beauty 2017 | upominki i piękna torba

niedziela, 28 maja 2017


Hej kochani!
Dzisiaj będzie taki szybko wpis, bo chciałam Wam pokazać jakie upominki dostałyśmy na Meet Beauty. Z tego co się orientuję to każda z zaproszonych dziewczyn dostała praktycznie to samo. Może dwie lub trzy firmy tylko różnią się zawartością.
No i były cztery torby do wyboru. Mi przypadła zielona, która osobiście najbardziej mi się podoba, ale tak na prawdę wszystkie są piękne. Można było sobie wybrać kolor torby, ale mi było obojętne jaką dostanę. Nie będę opisywać Wam dokładnie każdego z produktów, bo na pewno pojawią się jakieś recenzje. To co widać na zdjęciach to nie jest wszystko co przywiozłam z Warszawy, ale chciałam pokazać tylko i wyłącznie zawartość tej pięknej torby, którą zaprojektowała @gosia rysuje.



















Większość kosmetyków znam, ale nie miałam okazji jeszcze testować, więc super sprawa. Jestem ciekawa, które z nich trafią do moich ulubieńców. Wśród nich są też produkty i firmy, które widzę poraz pierwszy na oczy, więc tym bardziej jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzą. Niektóe z nich pójdą też pewnie w świat do kogoś innego.

Co byście chcieli zobaczyć na blogu jako pierwsze? :)

15 komentarzy

  1. Trzeba przyznać, że upominki są naprawdę zacne. Nam jeszcze nie udało się wszystkiego ogarnąć... tyle tego jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel z Tołpy bardzo fajny - już wypróbowałam :) ale widzę, że masz puder z Pierre Rene :) to ładnie Ci się trafiło Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez próbowąłam tego żelu i póki co bardzo pozytywnie :) a z Pierre Rene mam też paletkę z cieniami, które zupełnie mi nie odpowiadają kolorystycznie..

      Usuń
  3. W momencie gdy odbierała torbę były wydawane losowo - trafiła mi się zielona, która bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odbierałam już na samym końcu i pan się mnie pytał jaki chcę kolor :)

      Usuń
  4. Ale dużo kosmetyków dostałaś, aż pozazdrościć można. Co do torby to rewelacyjna jest.
    Pozdrawiam.
    http://bluekami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam różową :) jestem ciekawa jak się sprawdzi balsam ideal beauty i rozświetlacz z gabeczka od cashmere. Jestem super zadowolona z cieni mineralnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teź jestem ciekawa tego rozświetlacza, tylko trochę się boję, że będzie za ciemny :)

      Usuń
  6. Super :) Mi bardzo do gustu przypadł krem do rąk Alma K i chyba skuszę się na masło z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te kosmetyki:) W mojej torbie pełno skarbów też:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawna torba, a kosmetyków bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow ile dobroci :) najlepsze pudry z anabelle!

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba ideał! Nie dość, że świetny kolor to jeszcze tematyka:)!
    Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.