7 października 2016

Ukraińskie kosmetyki, ukrainashop.com

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch kosmetyków ukraińskich. Pierwszy raz miałam styczność z takimi produktami typowo niedostępnymi w naszych drogeriach i bardzo się cieszę, że mogłam je przetstować. Produkty, które Wam pokażę, można kupić w ukrainashop.com


Krem do ciała grejpfrutowy - o produkcie:
Właściwości: odżywia i nawilża skórę, idealne do pielęgnacji skóry suchej, zmniejsza suchość skóry, pozostawia skórę jedwabiście gładką, naturalne olejki eteryczne przyśpieszają krążenie krwi oraz regenerację skóry. Grejpfrut nawilża i oczyszcza skórę dzięki zawartym w nim aminokwasom, dwutlenkom węgla i kwasom owocowym. Normalizuje przepuszczalność skóry, zaś dzięki dużej zawartości witaminy C odpręża ją i tonizuje, a także wzmacnia naczynia krwionośne. Olejek grejpfrutowy ma działanie tonizujące i przeciwdepresyjne. Jego świeży, orzeźwiający zapach łagodzi stres, napięcie nerwowe i migrenowe bóle głowy o podłożu nerwowym.

Moja opinia:
Pierwsze co da się zauważyć, a raczej poczuć to niesamowity zapach świeżego grejpfruta. Bardzo naturalnie pachnie i dosyć intensywnie. Ma lekką konsystencję kremu, który bardzo sprawnie rozprowadza się po skórze. Szybko się wchładnia i nie jest lepki. Skóra już po pierwszym użyciu jest bardzo gładka i miękka w dotyku. Efekt utrzymuje się dosyć długo. Bardzo fajnie nawilża skórę. Jest również wydajny. 


Organiczny olejek na rozdwojone końcówki włosów - o produkcie:
Intensywnie odbudowuje zniszczone końcówki, chroni przed rozdwajaniem końcówek włosów, zabezpiecza przed uszkodzeniami podczas stylizacji, głębowo odżywia i nawilża włosy. Składniki aktywne: olej z korzenia łopianu, oliwa z oliwek, wyciąg z jedwabnika morwowego, olej jojoba i olejek cytrynowy.


Moja opinia:
Przepiękny i intensywny cytrusowy zapach, który utrzymuje się przez jakiś czas na włosach po nałożeniu. Bardzo fajnie zcala końcówki. Nakładam go na mokre włosy, a gdy one wyschną sa miękkie w dotyku i widać dużą różnicę, gdy go nie użyję. Jednak trzeba uważać z ilością, bo niekiedy zdarzyło mi się nałożyć go za dużo i potem wyglądało to tak jakbym miała tłuste włosy. Pojemnik z pompką co bardzo ułatwia sprawę. pomaga również w rozczesywaniu włosów.

Szczerze Wam powiem, że jestem naprawdę mile zaskoczona tymi dwoma produktami. Z jednego i z drugiego jestem niesamowicie zadowolona i ogromnym plusem tych produktów jest również to, że sa w stu procentach naturalne. Bez konserwantów i szczycznych barwników, a co ważniejsze nie są testowane na zwierzętach.

Dajcie znać czy miałyście styczność z tymi kosmetykami, albo innymi z ukrainashop.com :)


19 komentarzy:

  1. Dla mnie zdecydowanie olejek na końcówki. Chociaż moje podzielone są już niemalże na dziesięć części, więc nie wiem czy coś by im pomogło. Poza podcięciem oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym przypadku Kochana nie zastanawiaj się i leć do fryzjera, zobaczysz jak włosy Ci odżyją :)

      Usuń
  2. Ja miałam przyjemność używać rosyjskich ale niestety nie ukraińskich kosmetyków. =/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja rosyjskich jeszcze nie używałam ;)

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam kosmetyków z Ukrainy, więc z chęcią przetestowałabym ten kremik do ciała. Musze wejść na stronę, bo jestem ciekawa co mają w asortymencie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam nie miałam okazji testowac i nie słyszałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi tego typu kosmetyki szkodzą. za bogate są składnikowo;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety z naturalnymi kosmetykami tak może być, u mnie też nie wszystkie się sprawdzają :)

      Usuń
  6. ten olejek wydaję się ciekawy!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe te kosmetyki, chętnie zajrzę do tego sklepu :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne produkty - uwielbiam wschodnie kosmetyki :)

    Dziękuję za komentarz i odwiedziny!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzieś już o nich czytałam, ale nie miałam możliwości testować.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooooo zaraz przejrzę asortyment sklepu!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

Copyright © 2016 Olusky , Blogger