Mintishop pięknie pakuje zakupy - moje malutkie zamówienie

niedziela, 3 lipca 2016

Cześć!
Jak Wam minął weekend? Ja praktycznie cały przesiedziałm w domu i odpoczywałam. Za tydzień będę miała urlop w końcu. Nie mam nic zaplanowanego z moim chłopakiem, ale na pewno się gdzieś wybierzemy. Nie chcemy za bardzo jechać za granicę na wakacje, bo taki mieliśmy wcześniej plan, ale odpuszczamy w tym roku. Przeraża nas trochę fakt tych wszystkich uchodźców i zamachów, jakie mają miejsca za granicą. Chcemy spokojnie spędzić ten czas wolnego.

Kilka dni temu zrobiłam zamówienie na Mintishop. W sumie kupiłam tylko jedną rzecz, bo akurat była mi potrzebna, a nie chciałam kupować bez sensu więcej, żeby tylko było. Akurat skorzystałam z promocji, więc wyszło mnie tak jakbym nie płaciła przesyłki. Zamówiłam gąbęczkę do makijażu z firmy Blend it. Być może w jakimś poście dam znać jak się spisuje. Poprzednią miałam z Ebelin i bardzo ją lubiłam jednak pewnego dnia wyciągając ją z szafki zobaczyłam, że zaczęła pleśnieć. Widocznie włożyłam ją jeszcze mokrą przez przypadek. No nic kupiłam nową i stwierdziłam, że przetestuję coś innego i padło na tą z Blend it. Jeszcze jej nie używałam ale ma trochę inną strukturę niż ta z Ebelin, która była taka bardziej gumowa, a ta co kupiłam jest bardziej piankowa jak gąbka.


W ogóle to jestem oczarowana tym jak Mintishop pakuje zakupy. Jak otworzyłam paczuszkę to jakbym prezent otwierała. Bardzo duży plus za to. Ja cenię sobie takie szczegóły i myśę, że nie tylko ja. Na pewno jeszcze nie raz u nich coś zamówię, bo bardzo mi się podoba sposób w jaki podchodzą do klienta, ja jestem kupiona a Wy? :)

17 komentarzy

  1. Uwielbiam ich podejście do klienta ! :)
    poza tym sklep jest świetnie zaopatrzony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają bardzo fajne opakowania, co jest według mnie na plus. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie to jak jest zamowienie zapakowane wiedza czym maja klientow zachecic do powrotu i polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie uroczo zapakowane. :) Chyba coś tam zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście świetnie zapakowany produkt :) Lubię tam robić czasem zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sklep odkąd pamiętam przywiązuje wielką wagę do.. wszystkiego tak naprawdę! :) I to jest świetne! ♥

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie:) zapakowane są pięknie:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o niej nigdy.
    Używam BB i jest The best <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pakowanie faktycznie zasługuje na ogromny plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham robić tam zakupy :) Te opakowania <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne opakowania. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, na pewno milej otworzyć takie zamówienie niż jakieś luźno włożone do koperty bąbelkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam to jak Minti pakuje zamówienie <3 aż szkoda je otwierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak pięknie zapakowane paczki aż zachęcają do kolejnych zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale slodkie hah;)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio pierwszy raz u nich zamawialam i też jestem zachwycona ich pakowaniem zakupów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.