kaktus

Hej!
Dzisiaj jakoś kiepsko się czułam. Cały dzień siedzę w domu, chociaż pogoda jest bardzo ładna. Korzystając z okazji, że jestem w domu stwierdziłam, że pokażę Wam mój nowy nabytek. Ostatnio jak byłam w Palmiarni to pisałam, że nabyłam tam małą pamiątkę i teraz nadszedł czas, żeby ją pokazać. Uwielbiam kwiaty, jednak takie doniczkowe zbyt długo się u mnie nie trzymają. Albo zapominam ich podlewać, albo u mnie w domu za mało światła. Stwierdziłam, że kupię sobie kaktusa. Nie trzeba ich często podlewać, więc myślę, że dłużej się utrzyma. Z tego co powiedziała mi pani w sklepie to wyrosną z niego kwiatki, ale niewiadomo w jakim kolorze. Póki co jest bardzo mały, ale muszę dokupić jeszcze jakąs doniczkę, bo póki co jest ta, którą widać na zdjęciu.




Lubicie kaktusy?

17 komentarzy:

  1. Jestem miłośniczką kaktusów. Pamiętam jak pierwszego dostałam będąc jeszcze małą dziewczynką! Polecam te kwiatki!
    Kupiłaś mnie tym kaktusem- obserwuję!
    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielką fanką kaktusów, mam nawet kolekcję, składającą się z różnej wielkości kaktusów, od bardzo małych po dość pokaźne. :D

    Pozdrawiam, http://kamilakulturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jedyny kwiat który potrafi przetrwać to bonsai :D ale kaktusy ubustwiam, mam nawet kilka :)
    Fajny luźny post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kaktusik. Ja jednak wole bardziej "kwieciste" roślinki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w domu przeżyją tylko kaktusy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaktusy to jedyne rośliny, które mają minimalne szanse na przeżycie :D

    papcinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie są wymagające pod względem podlewania i ślicznie wyglądają :)
    Zapraszam http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kaktusy, ostatnio zresztą zrobiły się bardzo modne, co jest wielkim plusem. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie kaktusy właśnie padły, ale za to mam storczyki, fiołki i kalanoche oraz inne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kaktusy ale teraz przy dzieciach musiałam się ich pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jest masa doniczkowych kwiatów, a kaktusa jeszcze nie posiadam. Czas to zmienić. :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Kaktusy to moja wielka miłość! Nie trzeba ich za często podlewać i pielęgnować. Chociaż ostatnio założyłam mały ogródek, zbierałam się na niego chyba przez dwa lata. Ale w końcu jest! Nawet dziś sadziłam nowe nasionka :D
    Też mam tak nie raz, że nie chce mi się pisać, ale wypadałoby. Myślę, że takie posty "na odwal" też są dobre, ale zawsze lepiej mieć w zanadrzu kilka gotowych notek czekających na opublikowanie. Raz miałam taką sytuację, że taki post "na odwal" stał sie jednym z najpopularniejszych.

    Powodzenia i weny życzę!!! :D
    http://bibliotekaslow.blogspot.com/2016/06/wszystko-stao-sie-nowe.html Odpowiem na każde pytanie. Nie wierzysz? Sama się przekonaj zadawając je w komentarzu bądź wysyłając e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kaktus to coś dla mnie, bo nie trzeba dużo podlewać, a jednak zdobi!
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne ujęcia! Miałam kilka kaktusów... Są całkiem okey :) Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kaktusy; nie trzeba poświęcać im aż tyle uwagi, a ładnie się prezentują i mają piękne kwiaty! Bardzo ładne, estetyczne zdjęcia.
    Pozdrawiam Męczygroszek

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo! Mam cały parapet w kaktusach haha w tym roku nawet kwiaty pokazały! :) Z czego jestem naprawdę dumna, są moimi dziećmi haha ♥

    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dostałam na urodziny kaktusa od siostry, bo nic wiecej by nie przeżyło :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

Copyright © 2014 Olusky , Blogger