Rolanjona - maseczka peeling złuszczający do stóp

wtorek, 31 maja 2016

Cześć!
Jakiś czas temu przyszła do mnie mała paczka, w której znalazłam dość nietypowy produkt. Szedł do mnie aż z Singapuru. Jak możecie zobaczyć w tytule posta jest to maseczka peeling do stóp. Firma, która mi ją wysłała jest w trakcie tworzenia sklepu internetowego Prezenty z dalekich krajów, na którym można znaleźć dużo różnych rzeczy prosto z Azji. Co najważniejsze ceny są bardzo niskie. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z takim produktem, dlatego byłam bardzo jego ciekawa.


Rolanjona - maseczka peeling złuszczający do stóp - głęboko złuszczający peeling enzymatyczny na bazie mleczka i octu bambusowego, po którym nasze stopy mają być gładkie. Foliowe skarpetki są nasączone naturalnymi kwasami. Szybko i skutecznie usuwają zrogowaciły naskórek. Niszczą bakterie odpowiadające za nadmierną potliwość stóp. Bezpieczny dla skóry dla osób w każdym wieku, głównie dla osób pracujących na sojąco.


Maseczka ma mleczny zapach, trochę wyczuwałam też kokosa. Jak wyjęłam z opakowania to skarpetki były naączone płynem, którego również w samym opakowaniu było mnóstwo. Z tego co zrozumiałam to po założeniu tych skarpetek trzeba nałożyć jeszcze swoje i trzymać od 90 do 120 minut, więc strasznie długo. Ja trzymałam jakoś półtora godziny niecałe. Miałam uczucie takiego fajnego chłodzenia w stopy przez cały ten czas. Na upalne dni by się nadawała.


Co do samego działania to wyczytałam gdzieś na internecie, że efekty mają pojawić się po kilku dniach. Wczoraj użyłam tej maseczki, więc dam Wam znać czy zaobserwuję jakieś zmiany. Po ściągnięciu tych skarpetek moje stopy były praktycznie takie same jak przed ich założeniem. Jedynie co to lekko zmiękczyły naskórek. Zobaczymy za kilka dni, wtedy zrobię aktualizację tego posta i poinformuję Was o tym.

Miałyście może styczność kiedyś z tym produktem?

2 komentarze

  1. Używałam podobną, ale firmy LBiotica.
    Byłam z niej zadowolona.
    Pewnie w okresie typowo letnim nieraz do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze swoimi stopami muszę coś w końcu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.